וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד הודחה מגביע דייויס על ידי צרפת

מחזיקת הגביע בשנתיים האחרונות נפרדה מהמפעל כבר ברבע הגמר כשהיא בפיגור 3:0. רוסיה בפיגור 2:1 מול ארגנטינה

משחקי רבע גמר גביע הדייויס המשיכו היום (שבת) כשהמפגש בין רוסיה לארגנטינה היה הראשון להמשיך, אחרי שהשתיים נפרדו ב-1:1 בתום יום המשחקים הראשונים באצטדיון האולימפי במוסקבה. אבל זו לא הייתה אפילו ההכנה להפתעה הגדולה שנרשמה מאוחר יותר כשנבחרת ספרד הודחה על ידי צרפת.

ג'וליאן בנטו ומיכאל לודרה ניצחו 1:6, 2:6, 7:6, 6:7 את פליסיאנו לופז ופרננדו ורדאסקו וקבעו שלאחר שתי זכיות רצופות, הנבחרת של אלברט קוסטה לא תגיע אפילו לארבע האחרונות בטורניר הטניס הבינלאומי. בנטו ולודרה, שמדורגים במקום ה-17 בדרוג הזוגות העולמי ומשתפים פעולה גם בסבב, ממש לא התקשו מול הזוג הספרדי והצליחו לשבור חמש פעמים במהלך המשחק בדרך לניצחון קליל. הניצחון הזה השלים 0:3 חלק בקלרמון פראן, אחרי שאתמול ניצח גאל מונפיס את דויד פרר במותחן של ארבע שעות ומיכאל לודרה את פרננדו ורדאסקו.

אמנם ספרד נאלצה להסתדר ללא רפאל נדאל, שעובר טיפולים בברכו כעת והתמודדה מול יריבה חזקה, אך עדיין מדובר בהפתעה שכן על הסגל שלה נמנו שחקנים מנוסים ומדורגים גבוה כמו פרננדו ורדאסקו (10 בעולם), דויד פרר (12), ניקולאס אלמאגרו (20) ופליסיאנו לופז (25).

הקפטן הוותיק שמיל טרפישב צריך להתחיל להיות מודאג כי הנבחרת שלו כנראה בדרך להדחה שנייה ברציפות ברבע הגמר, לאחר שבשנה שעברה הפסידה לישראל. רוסיה נמצאת בפיגור 2:1 מול ארגנטינה, שכזכור משחקת ללא הטניסאי הבכיר שלה חואן מרטין דל פורטו. זאת לאחר שניקולאי דוידנקו ואיגור קוניצין הפסידו 7:6, 6:4, 6:7, 6:1 לאדוארדו שוונק והוראסיו סבאלוס. כזכור, אתמול הפסיד דוידנקו לדויד נלבנדיאן, ששוב מתעלה בגביע דייויס, ומיכאיל יוז'ני ניצח בקלות את לאונרדו מאייר.

עוד נבחרת ביתית שנקלעה לצרות היא קרואטיה. זאת לאחר שמארין סיליץ' ואיוון דוגיץ' הפסידו בקלות 6:3, 6:2, 6:4 ליאנקו טיפסארביץ' וננאד זימוניץ' הסרבים. הנבחרת, בהולכתו של נובאק דג'וקוביץ', עלתה ל-1:2 לפני משחקי היחידים של היום האחרון, כשהמדורג מספר 2 בעולם ישחק מול מארין סיליץ' וניצחון יבטיח לנבחרתו עלייה לחצי הגמר.

נבחרת ביתית נוספת שסיימה את דרכה היא צ'ילה. הדרום אמריקאים חורחה אגילאר וניקולאס מאסו הפסידו 7:6, 6:3, 3:6, 6:3 ללוקאס דלוהי ויאן האייק. הצ'יליאנים, שהדיחו כזכור את ישראל בשמינית הגמר, הולכים הביתה ברבע הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully