וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קנאלס: "מוריניו כבר הוכיח שהוא מאמן גדול"

היהלום החדש של ריאל מדריד מדבר בשבחו של האיש על הקווים. מסתבר כי בחוזהו של המאמן נקודת יציאה בכל עונה

היהלום החדש של ריאל מדריד, סרחיו קנאלס, כבר מתכונן לעונה הבאה. שחקנה לשעבר של ראסינג סנטנאדר, שנקנה על ידי ריאל והוחתם לתקופה חמש שנים, היה אמור להיות מושאל, אלא שריאל החליטה לבסוף להשאירו בשורותיה והוא יכדרר בה כבר מהעונה הקרובה, תחת ז'וזה מוריניו.

קנאלס בן ה-19 כבר הבין מהי המורשת שאליה הוא מגיע. "אני רוצה לזכות בכל תואר אפשרי עם ריאל", הצהיר. קנאלס סיפר שראול וגוטי, שעוזבים שניהם את המועדון בקיץ הנוכחי הם האנשים שדיברו איתו, שכנעו אותו להגיע והסבירו לו על הנעשה במועדון. "הם נתנו לי הרגשה טובה".

קנאלס סיפר על החופשה שלו באיביזה, שם שהה עם משפחתו. "אנשים שהם לא ספרדים לא מזהים אותי". השאלה היא עד מתי? בכל אופן הוא כבר מכין את עצמו למלחמה ספורטיבית עם אנחל די מריה, גם הוא רכש חדש של המועדון: "זה משאיר הרבה רעב אצל השחקנים", על מוריניו אמר: "הוא הוכיח איזה מאמן גדול הוא בכל מקום בו עבד בעבר".

אגב, לגבי מוריניו היום מסתבר כי בתום כל עונה יש אפשרות לשני הצדדים להתנתק האחד מן השני ללא פיצוי, כך עולה מחוזהו של המאמן הפורטוגלי. כזכור, מוריניו חתם בריאל לארבע שנים (שנתיים יותר ממנואל פלגריני), אלא שלקבוצה יש נקודת יציאה בכל שנה שמסתיימת, מבלי שהיא תצטרך להעניק פיצוי כלשהו למאמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully