וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פברגאס וטורס לא מוותרים

קשר וחלוץ ספרד לוחצים כל אחד בתורו על דל בוסקה, שטען כי לא יעשה שינויים בהרכב שניצח את גרמניה, לפתוח בהרכב

רק אמש (שישי) הצהיר מאמן נבחרת ספרד ויסנטה דל בוסקה כי הוא כנראה לא מתכנן שינוי בהרכב שפתח בניצחון האדומה על גרמניה בחצי הגמר, כלומר ששחקן ברצלונה פדרו ימשיך לשחק בקישור, לצידם של צ'אבי ואינייסטה, כשהקשרים האחוריים יהיו אלונסו ובוסקטס, בעוד וייה יאייש את עמדת החוד.

אלא שזה לא מונע משני שחקנים בכירים בנבחרת, ססק פברגאס ופרננדו טורס, להביע תחנונים ולבקש מהמאמן שבכל זאת ישקול את שילובם בהרכב הפותח. פברגאס לא פתח, אבל שותף בכל משחקי הנבחרת מלבד אחד, בעוד טורס לא פתח נגד שוויץ (נכנס כמחליף) כשמאז תפס מקום של קבע בהרכב, עד המשחק נגד גרמניה, אז שוב פתח על הספסל ונכנס רק כמחליף.

"אם יתמזל מזלי", אמר פברגאס, "ואני אפתח בגמר המונדיאל, אני אתן את כל מה שיש לי על המגרש. אבל אעשה זאת גם אם אצטרך לפתוח על הספסל. כל מה שאני יכול לעשות זה להתפלל לקבל את הצ'אנס מוויסנטה במשחק הבלתי ייאמן הזה".

גם טורס לחוץ מהעובדה שלא יפתח בגמר, והוא לוחץ על המאמן הספרדי המשופם והחביב כדי שיעלה אותו בכל זאת בהרכב בגמר. טורס נועד עם מאמנו בבית המלון בו שוהה הנבחרת האדומה בערב יום שישי וביקש ממנו לזכור את התרומה הרבה שלו בגמר היורו 2008, אז, כזכור, גברה ספרד על גרמניה משער בודד שלו.

מקור המקורב לנבחרת ספרד מסר לעיתון האנגלי, מירור: "פרננדו נפגש עם דל בוסקה בגלל שהוא חושש מאוד שהוא יושאר מחוץ להרכב הפותח. טורס אמר לוויסנטה שהוא נואש לשחק ושהוא מבקש שהוא (דל בוסקה) לא יאכזב אותו בעניין הזה. כמובן שהוא יקבל אם דל בוסקה יחליט בסופו של דבר לא להעלותו בהרכב, אבל הוא רוצה להפוך את ההחלטה של המאמן לקשה עד מאוד עבורו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully