וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דונגה: "המצפון שלי נקי"

המאמן שעזב את נבחרת ברזיל לאחר ההדחה ברבע הגמר, לא מתחרט לרגע על הדרך בה בחר: "עשינו כל מה שהיה באפשרותנו"

מאז ההדחה הכואבת של ברזיל ברבע הגמר המונדיאל על ידי הולנד, מאמן הנבחרת לשעבר, דונגה, שכבר אחרי ההפסד הודיע שלא ימשיך בתפקידו (כשלמלכתחילה חוזהו הסתיים בסיום הטורניר) ניסה לשמור על שתיקה. דונגה עזב את הנבחרת לאחר ארבע שנים, כשדרכו ההגנתית והקשוחה להביא את הסלסאו לשחק בדרך לגביע השישי לא צלחה, אלא שהוא לא מוצא דופי בהתנהלותו ולא זורק אחריות על שחקני הנבחרת.

בראיון לעיתון ברזילאי אמר המאמן: "השחקנים נתנו את כל מה שיש להם. אין לי טענה וחצי טענה נגדם, עשינו מה שהיינו יכולים לעשות. המצפון שלי נקי. רציתי לנצח, אבל זה לצערי לא קרה. מה אני עוד יוכל לומר?"

כעת ינסה דונגה לעשות לביתו. כזכור, המאמן בן ה-47 מונה אחרי הכישלון במונדיאל הקודם בגרמניה 2006, במטרה להצעיד את הנבחרת הברזילאית לקדמת הבמה. חרף ביקורות רבות, המשיך דונגה ללכת בדרכו שלו. זה עזר לברזיל לזכות בקופה אמריקה ב-2007 (עם 0:3 מוחץ בגמר על ארגנטינה) ואת גביע הקונפדרציות בשנה שעברה בדרום אפריקה, אבל מעבר לכך הוא כשל. כעת הוא ינסה לחפש קבוצה שתשכור את שירותיו.

המירוץ לרשת את מקומו של דונגה עדיין נמשך, כשלקראת סוף החודש תודיע התאחדות הכדורגל בברזיל על מינויו של המאמן הבא, כאשר המשימה הראשונה שלו תהיה לשקם את הנבחרת ולהוביל אותה בקופה אמריקה 2011 שתתקיים בארגנטינה. לאונרדו, מאמנה של מילאן בעונה שעברה, הוא אחד המועמדים המובילים לתפקיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully