וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 10.7

מתכוננים לעונת 2010/11: וואלה! ספורט עושה סדר ומביאה לפניכם את ההעברות והשמועות בשוק השחקנים העולמי

העברות

* פ.ס.וו איינדהובן רכשה מויסלה קראקוב את הבלם מרסלו, תמורת כ-2.5 מיליון יורו. הברזילאי בן ה-23 היה גם על הכוונת של לברקוזן והוא מגיע לקבוצה ההולנדית אחרי עזיבתם לאחרונה של הבלמים אנדרה אוייר (א.א.ק לרנקה) ודירק מרסליס (אלקמאר).

* אסקיסהריספור הטורקית החתימה את הקשר הפורטוגלי פלה (22) לשלוש שנים. פלה, שבעבר השתייך לאינטר, סיים את חוזהו בפורטו ובעונה החולפת שיחק כמושאל בויאדוליד הספרדית.

* ראסמוס בנגטסון השבדי, שעבר עונה מאכזבת עם הרטה ברלין וירד איתה ליגה, חתם בטוונטה אנסחדה בהעברה חופשית. הבלם בן ה-24 ינסה לעזור לאלופה ההולנדית בהופעת הבכורה שלה בליגת האלופות.

* וולפסבורג אישרה כי חלוצה של נבחרת ניגריה והקבוצה אובפמי מרטינס יעזוב אותה ויצטרף לאלופת רוסיה, רובין קאזאן, בה משחק כידוע הקשר הישראלי ביברס נאתכו. מרטינס יחתום על חוזה בן שלוש שנים.

* החלוץ הברזילאי קייריסון, חזר לברצלונה ומיד הושאל לסנטוס אחרי שפיורנטינה, אליה היה מושאל בחצי העונה האחרונה, החליטה לא לממש את אופציית הרכישה עליו. החלוץ בן ה-21 כבש שני שערים בשבע הופעות במדי הויולה.

* חלוץ בית"ר ירושלים לשעבר, כריסטיאן פביאני, הצטרף בהעברה חופשית לעולה החדשה לליגה הבכירה בארגנטינה, אול בויס.

* הקשר אוגוסטו פרננדז חזר לארגנטינה אחרי עונת השאלה בסנט אטיין הצרפתית, וחתם בוולז סארספילד. אל פורטין קנו אותו בכשלושה מיליון דולר מהבחרה שבבעלות סוכן השחקנים פיני זהבי, שהחזיקה בכרטיס השחקן שלו.

* העולה החדשה לבונדסילגה 1, סט. פאולי, השאילה משאלקה את הבלם קרלוס זמבראנו. הפרואני בן ה-21, שהגיע לשאלקה בגיל 17, שותף ב-16 משחקי ליגה בעונה החולפת וינסה לצבור ניסיון נוסף במדי הקבוצה הקטנה מהמבורג.

* העולה החדשה לליגה הראשונה בצרפת, ארל-אביניון, החתימה את הקשר ג'אמל בן אידיר לשנתיים. הצרפתי-מרוקאי בן ה-26 שיחק לאורך כל הקריירה שלו בלה האבר.

* קייבו האיטלקית החתימה אמש שני שחקנים חדשים: השוער הברזילאי ג'פרסון טראצי (18) ששוחרר מלצ'ה והקשר האלבני, לדיאן ממושאג' (23), שהגיע מפאגנסה מהליגה השלישית.

* נשיא ריאל מדריד, פלורנטינו פרז, החליט להשאיר את הקשר הארגנטינאי פרננדו גאגו במועדון. בגאגו בן ה-24 הביעו עניין מילאן ומנצ'סטר סיטי, אלא פרז החליט לא למכור את השחקן.

שמועות

* הסימנים המעידים על כך שחאבייר מסצ'ראנו, קשר ליברפול, עתיד לעזוב את המועדון האדום ולחבור למאמנו הספרדי, רפא בניטז, באינטר, מתגברים. אלו מתווספים לכך שלא מזמן פורסם שמסצ'ה החל כבר ללמוד את השפה האיטלקית במהלך המונדיאל, וכעת נראה שלא בכדי.

* סנדרלנד קרובה להציע 7 מיליון ליש"ט על קשר מנצ'סטר יונייטד, מייקל קאריק. אחרי שאיבד את הקפטן שלו, לוריק קאנה, בהעברה בת 6 מיליון ליש"ט לגלאטסראיי, רוצה מנג'ר החתולים השחורים סטיב ברוס להביא את קאריק בן ה-28, שיחליף את הקשר האלבני. עיתון 'דיילי מייל' מפרסם כי אלכס פרגוסון מוכן לשאת ולתת לגבי הקשר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully