וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: ישראל הפסידה לבלארוס בהארכה 80:71

9.7.2010 / 22:34

הנבחרת של אריק שיבק השלימה מהפך ברבע השלישי על בלארוס, אך שערוריית שיפוט מנעה ניצחון. פניני בלט עם 21 נק'

נבחרת ישראל בכדורסל הפסידה הערב (שישי) 80:71 בפתיחת טורניר מינסק לנבחרת בלארוס. המשחק היה הראשון בעידן אריק שיבק, ופתח את משחקי ההכנה לקראת מוקדמות אליפות אירופה שיחלו בחודש אוגוסט הקרוב. הנבחרת תפגוש מחר את נבחרת אוקראינה, שהפסידה הערב לנבחרת בולגריה 65:60, ותנעל את הטורניר ביום ראשון במשחק מול נבחרת בולגריה. הנבחרת הגיעה לטורניר עם סגל חסר כשלא פחות משישה שחקני סגל נשארו בישראל.

ישראל פתחה את המשחק בצורה לא משכנעת, והבלארוסים שמתכוננים לקראת משחקי ההעפלה מדרג ב' של אירופה, שלטו מתחת לסלים, ועלו ל-20:26 בסוף הרבע הראשון. גם ברבע השני המשיכו הבלארוסים בשליטה וירדו למחצית ביתרון 34:39. רבע שלישי מצוין של ישראל, שאותה הוביל גיא פניני, הפך את התוצאה ונתן לנבחרת יתרון 48:57. 3 שניות לסיום, ביתרון נקודה לבלארוס, קלע פניני סל ניצחון, אך השופטים ביטלו אותו, ונתנו לישראל עבירה טכנית במקום. גל מקל קלע רק זריקה אחת מהקו, ושלח את המשחק להארכה לאחר שיוויון 68:68 בתום הזמן החוקי. בהארכה השתלטה בלארוס על המשחק בשנית, בדרך לניצחון 71:80.

קלעו לישראל: גיא פניני 21, טל בורשטיין 13, יותם הלפרין 12, אלישי כדיר 11, רוברט רות'בארט 4, דגן יבזורי, גל מקל ויוני ניר 3 כל אחד, אורי קוקיה 1. כן שותפו: יוגב אוחיון ויובל נעימי. לא שותף: ליאור חכמון. מאמן הנבחרת אריק שיבק אמר בסיום המשחק: "היה משחק אימון ראשון. במשחק ראשון מנסים הרכבים חלק עובד טוב יותר וחלק עובד טוב פחות. ההרכב שהתחלנו איתו את המחצית השנייה היה הרכב בהחלט טוב, גם בהתקפה וגם בהגנה. ההרכב הזה החזיר אותנו למשחק ועלינו לעשר הפרש. מחר אנו משחקים מול אוקראינה שהיא נבחרת יותר חזקה. אנו נמשיך את מה שעשינו היום. ננסה לשמר את הדברים הטובים ועל הדברים הפחות טובים נעבוד מחר בבוקר ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully