וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחזיקת גביע דייויס בצרות צרורות

צרפת ניצלה את המגרשים הקשים ואת היעדרותו של נדאל כדי לעלות ל-0:2 מול האלופה ברבע הגמר. 1:1 בין סרביה לקרואטיה

כנראה שמאמן נבחרת הכדורגל של ספרד, ויסנטה דל בוסקה, היה מעדיף ששחקניו לא ישמעו מה קורה לנבחרת הדייויס של מדינתם. מחזיקת הגביע, והנבחרת שמייצגת את מדינת הטניס הטובה בעולם, נקלעה הערב (שישי) לפיגור 2:0 ברבע גמר גביע דייויס נגד צרפת. לצרפתים, שמארחים את המפגש על משטחים קשים בקלרמון-פראן, חסרה עוד נקודה אחת כדי להדיח את האלופים ולעלות לרבע הגמר.

רפאל נדאל, אלוף ווימבלדון והרולאן גארוס נעדר מהמפגש, והותיר את פרננדו ורדאסקו כטניסאי מספר אחת של הנבחרת. מי שעלה לשחק ראשון היה מספר 2 של הספרדים, דויד פרר, שנתן פייט לגאל מונפיס אבל הפסיד 7:6, 6:2, 4:6, 5:7, 6:4. ורדאסקו עלה למשחק הבא כדי לנסות ולחלץ את הנקודה, אבל הופתע גם הוא על ידי מיכאל לודרה. הצרפתי המדורג 35 בעולם גבר על העשירי בעולם 7:6, 4:6, 3:6, 6:7. משחק הזוגות בשבת אמור להפגיש בין לודרה וג'וליאן בנטו לפליסיאנו לופז ופרננדו ורדסקו.

במידה וצרפת אכן תנצח, היא תתמודד בחצי הגמר נגד המנצחת במפגש בין רוסיה לארגנטינה, שבו התוצאה היא 1:1 בתום היום הראשון. האווירה הביתית באצטדיון ה"אולימפיסקי" במוסקבה לא ממש עזרה לניקולאי דוידנקו, שפתח את המפגש בהפסד 6:4, 7:6, 7:6 לדויד נלבנדיאן, שבדרך כלל מספק את העבודה בגביע דייויס. מי שפיצה את הקהל המקומי על ההפסד הזה היה מיכאיל יוז'ני, שגבר במשחק השני על לאונרדו מאייר 3:6, 1:6, 4:6 והשוה ל-1:1.

1:1 זו גם התוצאה בדרבי ברבע הגמר בין קרואטיה לסרביה שמתקיים בספליט. נובאק דג'וקוביץ' פתח את המפגש בניצחון 6:7, 4:6, 1:6 על איבן ליוביצ'יץ'. מי שהחזיר את הקרואטים לחיים היה מרין צ'יליץ', שגבר על ויקטור טרויצקי 4:6, 5:7, 2:6. ברבע הגמר המקביל שמתקיים בקוקימבו שבצ'ילה, נראה שהמקומיים שגברו בסיבוב הקודם על ישראל בדרך החוצה. צ'כיה לא התרגשה ממגרשי החימר והקהל המקומי ועלתה ליתרון 0:2, כאשר הצ'יליאנים משחקים ללא פרננדו גונזאלס. במשחק הראשון גבר איבו מינאר על ניקולס מאסו 0:6, 2:6, 3:6. במשחק השני ניצח יאן האג'ק את פול קפדוויל 0:6, 2:6, 1:6.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully