וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדואט הישראלי בגמר אל' אירופה לנערות בשחייה אמנותית

סשה קונין ודיאנה דילן העפילו לגמר למרות יכולת לא משכנעת. גלושקוב מובילה בתרגיל הסולו באליפות שוויץ הפתוחה

למרות יכולת בינונית של הישראליות בתרגילי החובה שנערכו הבוקר (שישי) באליפות אירופה לנערות בשחייה אומנותית, המתקיימת בטמפרה שבפינלנד, הצליחו סשה קונין ודיאנה דילן להבטיח מקומן בגמר האליפות הן בתרגיל הדואט והן בתרגיל הסולו.

קונין סיימה את תרגיל החובה עם 71.1875 נק', שמיקמו אותה במקום ה-51 מבין 146 מתמודדות. בניקוד המשוקלל עם מוקדמות תרגיל הסולו היא צברה 150.1875 נק' שהספיקו לה להעפיל לגמר מהמקום ה-9. בגמר יתחרו 12 מתחרות. דילן צברה בתרגיל החובה רק 67.2431 נק' שדירגו אותה במקום ה-102. אולם, בסיכום המשוקלל צבר הדואט הישראלי 148.6153 נק', אשר איפשרו להן להעפיל לגמר תרגילי הדואט מהמקום העשירי. תחרות הגמר בדואט תתקיים מחר, יום שבת, וגמר הסולו ביום ראשון.

ובמקום אחר באירופה, בארבון שבשוייץ, שם מתקיימת אליפות שוייץ הפתוחה, הישג נוסף לשחייה האומנותית. השחיינית האולימפית אנסטסיה גלושקוב ניצחה בתרגיל הסולו הטכני, כשצברה 85.6666 נק'. היא הקדימה ב-2 נק' שלמות את השוייצרית פאמלה פישר ואת האמריקאית ג'יליאן פנר שזכתה בציון של 82.8333 נק'. הנצחון המרשים של גלושקוב נותן לה מקדמה אדירה לקראת תרגיל הרשות שייערך בשבת בבוקר ובסיומו יחולקו המדליות למנצחות בשקלול שני התרגילים.

המזל הטוב בהגרלת סדר המשתתפות, ממשיך להאיר פניו למשלחת הישראלית. הדואט האולימפי אנסטסיה גלושקוב ואינה יופה יקפוץ למים אחרון וינעל את 16 הדואטים בתרגיל הרשות שיתחרו בתחרות. הצמד ידע כבר את תוצאות יתר המתחרות וינסה להשיג את המקום הראשון ולהדיח ממנו את הצמד המקומי, אשר מוביל בתחרות בתום תרגיל הדואט הטכני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully