וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סשה בראטיץ' חתם במכבי חיפה

9.7.2010 / 14:09

הפורוורד הסרבי (29, 2.03) ששיחק בעונה שעברה בחולון מצטרף לירוקים, שמעוניינת להחתים את הרכז דריק לאו

מכבי חיפה הודיעה היום (שישי) על החתמתו של הזר הראשון לעונה הבאה, הפורוורד סשה בראטיץ'. הסרבי בן ה-29 מגיע לחיפה לאחר ששיחק בעונה שעברה בהפועל חולון ובעבר בהפועל גליל עליון. בחיפה ניהלו מו"מ ארוך עם השחקן שהבשיל לכדי חתימה. "נהדר לצרף למכבי חיפה, לראשונה בתקופתי, שחקן אירופאי. בראטיץ' מוכר ואהוב ויכולותיו ידועות לנו והוא יהיה הדבק בין השחקנים. אנו ממשיכים בצורה מסודרת ולפי התכנית במלאכת הרכבת הסגל על מנת להעמיד קבוצה חזקה גם העונה", אמר הבעלים ג'ף רוזן.

בראטיץ' קלע בעונה שעברה 11 נקודות והוריד 4.2 ריבאונדים ב-21 דקות משחק בחולון. "בראטיץ' הוא הזר הראשון שסימנתי לי למטרה להביאו לקבוצה וזאת בשל היותו שחקן מאד מגוון שיכול לעזור לנו בכמה פרמטרים ובכמה עמדות, ולא פחות חשוב המנהיגות הנסיון והמקצועניות שהוא מביא איתו. אני שמח שהוא איתנו ובטוח שהוא יהווה חלק חשוב בקבוצה", הוסיף המאמן, אלעד חסין.

מדובר בשחקן הרכש החמישי שמגיע הקיץ למכבי חיפה וקדמו לו דרק גלזר, יוני ניר, אבי בן שימול ורוברט רותבארט. במועדון מעוניינים להחתים את רכזה של שיאלואי הליטאית, דריק לאו (24), אך בשלב זה עדיין לא נפתחו מגעים רשמיים בין הצדדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully