וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרייזר נמצאה חיובית בבדיקת סמים

האצנית הג'מייקנית, שביטלה את השתתפותה בתחרות בשוויץ, הסבירה שמדובר בשימוש במשככי כאבים: "אין לי מה להסתיר"

האם גם האלופה האולימפית ואלופת העולם ב-100 מטר, שלי אן פרייזר, נטלה חומרים אסורים? בבדיקה שנערכה לה נמצאו ממצאים חיוביים, וכעת תצטרך הג'מייקנית להסביר מה גרם לכך ולשכנע את איגוד האתלטיקה הבינלאומי. פרייזר בת ה-23 אמורה הייתה להשתתף ביום חמישי בליגת היהלום שנערך בשוויץ, אבל פרשה מהתחרות לפני שזו החלה.

מתברר כי הממצאים מתייחסים לתחרות שנערכה ב-23 במאי בליגת היהלום בשנגחאי. ההסבר של הג'מייקנית לממצאים היה שימוש במשכחי כאבים לטיפול שיניים שעברה. "אין לי מה להסתיר", אמרה פרייזר. "אני אסע הביתה ויש לי שימוע בפני הפדרציה בג'מייקה. אני מקווה שהם יקבלו את ההסבר שלי".

פרייזר, שמשמשת כמודל לחיקוי בפני לא מעט צעירים בג'מייקה, ניסתה להסביר מה היא מרגישה: "אני לוקחת אחריות מכיוון שאתלטים אמורים יוהת אחראים למה שהם עושים. אני מדוכאת כי כולם מתחילים לחשוב שאני משתמשת בסמים. המוניטין שלי נהרס משום מה".

כזכור, זכתה אן פרייזר במדליית זהב בבייג'ינג בריצה ל-100 מטר אחרי שהתאמנה לא מעט עם אסאפה פאוול והפכה לג'מייקנית הראשונה שזוכה במדליית זהב אולימפית במרחק הזה עם זמן של 10.78 שניות. מלבד המדליה הזו, אן פרייזר סיימה עם שתי מדליות זהב באליפות העולם בברלין בשנה שעברה, כשסיימה ראשונה ב-100 מטר ויחד עם חברותיה למשלחת הג'מייקנית ב-100X4.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully