וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יואכים לב צפוי להמשיך בנבחרת גרמניה

ההתאחדות נענתה לדרישת המאמן המצליח, שקיבל הצעה לחתום לשנתיים. נוייר: "כל השחקנים רוצים לראותו ממשיך"

מאמן נבחרת גרמניה, יואכים לב, יקבל הצעה לחתום על חוזה חדש לשנתיים נוספות וצפוי להמשיך בתפקידו, כך מדווח הבוקר (שישי) העיתון "בילד". כזכור, עוד לפני המונדיאל ניהלו הצדדים מגעים להארכת החוזה, אך אלה הובילו למבוי סתום בגלל פערים גדולים ובשל העובדה שלב דרש סמכויות גם בנבחרת הצעירה. בשל ההצלחה של גרמניה במונדיאל, ההתאחדות צפויה להיענות לדרישותיו של לב והמאמן אמור לחתום על חוזה שיסתיים אחרי יורו 2012.

לב בן ה-50 מחזיק באחוזי ההצלחה הגבוהים ביותר כמאמן נבחרת עם 38 ניצחונות מתוך 55 משחקים. הוא שימש כעוזרו של יורגן קלינסמן במונדיאל 2006, ולאחר הטורניר קיבל לידיו את משרת המאמן הראשי. תחת הדרכתו הגיעה הנבחרת לגמר יורו 2008 ולחצי גמר המונדיאל.

המאמן זוכה לתמיכה רחבה גם בקרב השחקנים. "הוא חייב להישאר", אמר השוער מנואל נוייר. "כל שחקני הסגל רוצים לראות אותו ממשיך. אנחנו עצובים כי רצינו להיות בגמר, אבל ספרד הייתה טובה מאיתנו. בכל זאת, היה לנו מונדיאל מצוין. ניצחנו קבוצות גדולות ואנחנו גאים במקום שהגענו אליו".

מנהל הנבחרת והאיש הקרוב ללב, אוליבר בירהוף, אמר כי הוא מקווה שהסגל הצעיר שהצליח בדרום אפריקה ימשיך להוביל את גרמניה: "אני מקווה שזו ההתחלה ולא הסוף עבור הנבחרת הזו. יש לנו צעירים טובים עם עתיד גדול והטורניר הזה הוא ניסיון חשוב עבורם. ברור שקשה להפסיד בחצי הגמר ואנחנו מאוכזבים. הדחנו את אנגליה וארגנטינה, אבל ספרד הייתה טובה מאיתנו באותו לילה וניצחה בצדק. בכל מקרה, אנחנו מאוד מרוצים מהטורניר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully