וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דל בוסקה בונה שוב על פדרו

מאמן נבחרת ספרד נשאל אם הוא מתכנן לשלב את פרננדו טורס, והשיב: "לא יהיו שינויים רבים, אנחנו מרוצים מהעבודה של פדרו"

רויטרס

צילום וידאו: רויטרס, עריכת וידאו: לירז ליבנה

בספרד נערכים כדי להשלים את המשימה ביום ראשון ולהניף בפעם הראשונה בהיסטוריה את הגביע העולמי. מאמן הנבחרת, ויסנטה דל בוסקה, שראה את הנבחרת שלו מנצחת בכל משחקי הנוק אאוט 0:1, לא ממש מתרגש מהיכולת ההתקפית הבינונית, ומבהיר כי אין לו תוכניות לשנות את ההרכב לקראת הגמר.

"שמרנו על בלוק קבוע של שחקנים בששת המשחקים האחרונים, כך שאני לא חושב שיהיו שינויים רבים", אמר דל בוסקה. "אנחנו מרוצים מהעבודה של פדרו. רצינו שהוא יתקוף באגף של לאהם על פני עשיית הגנה". לשאלה האם פרננדו טורס יחזור להרכב, אמר: "אם טורס שיחק בחמשת המשחקים הראשונים זה מכיוון שהאמנו שהוא בכושר פיזי טוב. אנחנו כבר נהיה באמצע הדרך אם נגן כמו שהגנו נגד פורטוגל וגרמניה".

פדרו עצמו, שמקווה להמשיך לתפוס מקום בהרכב גם ביום ראשון, נשאל לא מעט על ההחמצה בדקה ה-81 נגד גרמניה, ואמר על כך: "עזבתי את הדשא מודאג בגלל המהלך הזה.
אני מעדיף לא לחשוב מה היה קורה אם היה שוויון במשחק. זו הייתה הזדמנות שבה סמכתי על עצמי קצת יותר מדי. קיבלתי החלטה גרועה לחתוך אחורה כשהייתי צריך לבעוט לשער".

על ההחלטה שלא למסור לפרננדו טורס, אמר: "למען האמת, לא ראיתי את פרננדו ורק השער היה לי בראש. אם הייתי רואה אותו, היינו מבקיעים שער בוודאות. זו הייתה טעות גדולה, אבל זה לא אומר כלום עכשיו מכיוון שהנבחרת ממשיכה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully