וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבלו את סגן נשיא מאיורקה, רפאל נדאל?

הטניסאי המעוטר רכש מניות בקבוצה בה דודו הוא עוזר המאמן, בכדי לסייע במצבה הכלכלי הקשה: "גאה להיות חלק מהפרויקט"

אחרי שהחליט להתלוות לנבחרת ספרד באחד הרגעים החשובים שלה בהיסטוריה, רפאל נדאל עולה מדרגה בכל מה שקשור לאהבתו לכדורגל. 'אס' מפרסם היום (שישי) שנדאל, שהפך לאחד מבעלי המניות בקבוצת מאיורקה, עשוי לשמש כסגן נשיא המועדון. "זה כבוד לעזור למאיורקה. אני גאה להיות חלק מהפרויקט החדש", אמר נדאל לאתר הרשמי של המועדון. כידוע, מאיורקה נמצאת בקשיים כלכליים וחובותיה נאמדים בלמעלה מ-100 מיליון דולר.

בעת האחרונה התנהל שינוי הבעלות במאיורקה, קבוצתו של השוער הישראלי, דודו אוואט, כאשר ג'וזפ פונס אמור לקחת את השליטה כנשיא המועדון ולהחליף את מתיאו אלמאני. לורנצו סרה פרר, מאמנה של מאיורקה לשעבר, הוא זה שעומד בראש קבוצת הרוכשים. התפקיד שמיועד לנדאל הוא סגן נשיא, ובכל מקרה הטניסאי הספרדי, שרק בשבוע שעבר זכה בווימבלדון, יהיה חלק מהדירקטוריון החדש.

בכלל, לנדאל יש קשר בלתי נפרד לכדורגל שכן דודו, מיגל אנחל נדאל, היה שחקן של ברצלונה ומאיורקה בעבר ומונה לעוזר המאמן של מיכאל לאודרופ בקבוצה. לגבי אוואט קיים חוסר ודאות לגבי עתידו בשל העובדה שמאיורקה חייבת לו כספים ולכן הוא שוקל לעזוב. הנשיא החדש סרה פרר נפגש עם אוואט ונציגיו במטרה להשיג פשרה שתשאיר אותו במועדון, אבל בשלב הזה הצדדים עדיין לא הגיעו לסיכום. יחד עם זאת, במאיורקה שוררת אופטימיות לגבי המשך דרכו של אוואט במועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully