וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שישי: משחק אימון ראשון לישראל בעידן שיבק

9.7.2010 / 9:05

נבחרת ישראל בסגל חסר תפתח את טורניר ההכנה במינסק, כשתפגוש את נבחרת בלארוס (19:30) מדרג ב'. יוני ניר בספק

נבחרת ישראל תחל הערב (שישי, 19:30) את משחקי האימון לקראת מוקדמות אליפות אירופה כשתפגוש במינסק את בלארוס במשחק הראשון במסגרת טורניר ההכנה. מחר בצהריים תפגוש הנבחרת את אוקראינה, ותסיים את משחקי ההכנה ביום ראשון מול בולגריה, אותה אימן עד הקמפיין האחרון פיני גרשון. שחקני הנבחרת הגיעו למינסק בשעת לילה מאוחרת, וזאת לאחר טיסת המשך מוינה. הבוקר צפויים לקיים השחקנים אימון קל, והם עשויים לצפות גם במשחק המוקדם בטורניר בין אוקראינה לבולגריה.

הסגל החסר של שיבק לטורניר כולל 12 שחקנים בלבד בעקבות העדרויות של שחקני מפתח, מה שיכריח את המאמן הלאומי לנסות הרכבים לא ריאליים למשחקי המוקדמות. מי שיקבלו את מירב הדקות בעמדות הפנים צפויים להיות אורי קוקיה, רוברט רותבארט, כשלצידם ישחקו אלישי כדיר וגיא פניני. הקו האחורי של הנבחרת הגיע למינסק כמעט במלואו, מלבד רביב לימונד, ושיבק יבחן את העמידה של שחקנים בעמדות הללו תחת לחץ. מי שבספק לטורניר כולו הוא יוני ניר, שספג באימון הבוקר של רביעי חבטה בעינו, נזקק לארבעה תפרים בעין, ורק סמוך למשחקים יקבע האם ישחק לראשונה בחייו במדי הנבחרת הבוגרת.

הנבחרת הבלארוסית, לא ממעצמות היבשת, מתכוננת בימים אלה לניסיון נוסף להעפיל לדרג א' של אליפות אירופה. בשנה שעברה נכשלה הנבחרת בעיקר בשל חוזקן של נבחרות מונטנגרו וגרוזיה שהעפילו. השחקנים היותר מוכרים בנבחרת הבלארוסית הם שחקנה של יוניקס קאזאן ולדימיר ויירמינקו, שלא שיחק בנבחרת מאז ירדה מדרג א' של אירופה, והסנטר הצעיר ממכללת רדפורד ארטיים פרחובסקי, שרשם העונה מספרים מפלצתיים ב-NCAA.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully