וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרויף: "אני הולנדי אבל תומך בסגנון של ספרד"

יוהאן קרויף גילה את ההתלבטות שלו לקראת הגמר, והעריך שספרד תנצח: "ההולנדים יתקשו לרדוף אחריהם במשך 90 דקות"

בניגוד לגמר האפשרי בין הולנד לגרמניה, המפגש בין ההולנדים לספרד בגמר המונדיאל לא יעורר יריבות חזקה בין שתי הנבחרות, אך עבור הולנדי אחד מדובר במשחק פיקנטי במיוחד. יוהאן קרויף עדיין נחשב לגדול שחקני האוראנג' בכל הזמנים, אבל בעולם הכדורגל הוא מזוהה לא פחות עם ברצלונה, והעובדה שלא פחות משבעה שחקנים של בארסה משחקים בהרכב הלה רוחה לא תקל עליו את הצפייה במשחק ביום ראשון.

"במי אתמוך במשחק?", אמר קרויף לקראת הקרב הגדול. "אני הולנדי אבל אני תומך בסגנון הכדורגל של ספרד. הנבחרת הספרדית היא העתק של ברצלונה הנוכחית, שהיא פרסומת מהלכת לכדורגל איכותי. הם משחקים טוב ואטרקטיבי, והתצוגה שלהם מול גרמניה, שדרסה את ארגנטינה ברבע הגמר, הדגימה את האיכויות הללו. הגרמנים שיחקו ברמה שהייתה יכולה להספיק מול כל נבחרת אחרת, אבל לא מול ספרד".

בטור שכתב לעיתון הקטלאני 'אל פריודיקו' קרויף אף ציין שבהולנד היו מעדיפים לפגוש את גרמניה בגמר, גם מבחינה היסטורית וגם מבחינה מקצועית. "קודם כל בהולנד רוצים לנקום על ההפסד בגמר ב-1974, ובנוסף הם יודעים שספרד פייבוריטית, כי היא תשלוט בכדור באופן מוחלט, ובגלל שההולנדים פחות פיזיים מהגרמנים הם יתקשו לרדוף אחרי הכדור במשך 90 דקות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully