וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשטן: "משלמים מחיר של תחילת עונה"

מאמן בני יהודה התייחס ליכולת נגד אוליסס: "חשוב לנצח גם במשחקים לא טובים". מנשה: "עדיין לא מספיק מחוברים"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

גם בבני יהודה הבינו הערב (חמישי) שנותרה להם הרבה מאוד עבודה כדי להביא את הקבוצה לרמת משחק שם היו רוצים לראות. הזהובים ניצחו היום 0:1 בלבד את אוליסס ירבאן החלשה מארמניה ועלו בקושי לשלב השני במוקדמות הליגה האירופית, שם יפגשו את שמרוק רוברס האירית.

"היה קשה, אבל גם יכול היה להיות קל. זה המחיר של תחילת עונה. אתה נכנס מוקדם למערך של משחקים בכל שבוע, ותכנית האימונים צריכה להתחשב בכך", התייחס המאמן דרור קשטן לפגרה הקצרה של שחקניו ולכך שהקבוצה נכנסה למעגל המשחקים מוקדם מאוד.

קשטן הוסיף: "צריך לאושש את השחקנים ולהכין אותם למשחק בשבוע הבא באירלנד, אבל גם בראייה ל-21 באוגוסט, לפתיחת הליגה. נכון שאנחנו עדיין לא טובים, לא צריך להשלות את עצמנו, אבל חשוב גם לנצח במשחק לא טוב. היו לנו כמה הזדמנויות שהיינו יכולים לעשות לעצמנו שקט נפשי, אבל בסוף גם להם היו הזדמנויות רבות. עכשיו נלמד את האירים ונתכונן אליהם היטב".

שלו מנשה, שכבש הערב את שער הבכורה שלו בבני יהודה ולמעשה את שער הבכורה שלו באירופה, אמר בסיום: "אני מאוד שמח, מגיע כל הכבוד לכל השחקנים. לא עשינו משחק גדול, אבל זה בסך הכל משחק שני שלנו, אנחנו עדיין לא מספיק מחוברים כקבוצה אחת, אבל המטרה שלנו הייתה בעצם לעבור שלב. אני מאמין שעם הזמן ניראה יותר טוב, אלה משחקים שצריך לעבור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully