וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה עלתה שלב במוקדמות הליגה האירופית

הזהובים ניצחו 0:1 את אוליסס ירבאן והשלימו ניצחון בתוצאה זהה במפגש הכפול, אבל לא הרשימו. מנשה כבש בדקה ה-45

בני יהודה עלתה הערב (חמישי) לסיבוב השני של מוקדמות הליגה האירופית אחרי ניצחון 0:1 על אוליסס ירבאן הארמנית, מה שהספיק לה אחרי 0:0 במשחק הראשון. הזהובים יפגשו כבר בשבוע הבא את שמרוק רוברס האירית בסיבוב הבא, כשהמשחק הראשון יתקיים באירלנד.

דרור קשטן מאמן בני יהודה. קובי אליהו
חייב לחזק את הקבוצה במספר עמדות. קשטן/קובי אליהו

הזהובים פגשו יריבה שהסתגרה היטב בתחילת המשחק, הצליחה להציג משחק הגנה מאורגן והסתפקה בניסיונות לעקוץ במתפרצות. הקבוצה מהשכונה הניעה את הכדור בסבלנות וניסתה לפרוץ את המערך של היריבה, אבל חסרה את השחקן היצירתי, דוגמת פדרו גלבאן, שיצליח לשנות את המשחק בפעולה אחת חכמה.

כשהארמנים ראו שהשד לא כל כך נורא, הם התחילו לצאת החוצה, הגיעו בקלות יחסית לרחבה ולמזלה של בני יהודה, עשו הכל נכון עד המסירה האחרונה. הזהובים המשיכו להציג יכולת לא טובה בהמשך, אבל היציאה קדימה של אוליסס שיחקה לידיהם בדקה ה-45, כששלו מנשה כבש את שערו הראשון בקבוצה החדשה, אחרי נבדל של עומרי אפק שלא זכה לתגובת הקוון והשופט.

במחצית השנייה זו הייתה בני יהודה אחרת. השער על סף השריקה להפסקה העניק לשחקנים שלה הרבה שקט ופתאום הרגליים נראו יותר קלות, המסירות היו יותר מדויקות וההזדמנויות לא איחרו לבוא, אבל בדרך כלל נתקלו בהתנגדות של השוער ולדימיר מאלקוב, שבעזרת מספר הצלות מנע מקבוצתו ספיגה של שערים נוספים. הזהובים בעצמם הוסיפו החמצות ובמקום לגמור את המשחק, לא היו רחוקים מספיגה והדחה מביכה. בסיום 0:1 קטן ולא יפה, אבל כזה שמספיק בשביל השלב הבא.

למרות הניצחון, בני יהודה זקוקה לעוד הרבה מאוד עבודה כדי להיות מוכנה לעונה הקרובה. אם מדובר בכמה שחקני רכש חדשים ואם בהמשך החיבור בין המאמן לשחקניו, לדרור קשטן יש עוד הרבה מה לשפר בקבוצתו החדשה.

שלו מנשה שחקן בני יהודה. קובי אליהו
שער ראשון במדים הזהובים. מנשה/קובי אליהו

מחצית ראשונה

דקה 3: אפק לא הגיע טוב להגבהה יפה של מנשה מצד ימין, ביטון לא היה מוכן ולא נגח טוב והשוער הארמני אסף את הכדור בקלות. פתיחה טובה של בני יהודה.

דקה 15: הזהובים מנסים לפרוץ את המערך הצפוף של הארמנים, אבל בינתיים ללא הצלחה. אוליסס מצליחה בשלב זה להרחיק את יריבתה מאזור הרחבה של השוער מאלקוב.

דקה 24: משה ביטון מצא את עצמו פנוי בחלק השמאלי של הרחבה, העביר כדור רוחב ארוך מצד לצד, אבל מנשה בעט מזווית קשה וברגל ימין החוצה.

דקה 28: אוגרחלידזה פרץ באין מפריע באגף הימני והעלה כדור טוב לרחבה, לדנב בעט מהאוויר לשמיים.

דקה 45: גול! ביטון יצא למתפרצת ודהר לאורך כ-50 מטרים, בעט מקצה הרחבה לכיוון הפינה, השוער מאלקוב הדף, אפק הגיע לריבאונד ממצב של נבדל, מאלקוב הדף גם את הבעיטה שלו, אבל מנשה הגיע ראשון לכדור החוזר השני ושלח חזק פנימה. 0:1 לבני יהודה.

מחצית שנייה

דקה 51: אסי בלדוט העלה כדור חופשי מצד ימין, קרסובסקי נגח לאחור והכדור פגע בקורה. כמעט שער עצמי.

דקה 52: ראלי קיבל כדור בתוך הרחבה, לבדו מול השוער, אבל מאלקוב ירד היטב ובלם. פתיחה מצוינת של בני יהודה למחצית השנייה.

דקה 61: ההגנה הארמנית התקשתה להרחיק כדור, עומרי אפק קיבל אותו וניצב חופשי לחלוטין על קו 16 המטרים, אבל בעט שטוח למרכז השער ומאלקוב קלט.

דקה 63: צעירי המחליף קיבל כדור כ-20 מטרים מהשער, העביר לימין ובעט מ-17 מטרים, מאלקוב ירד היטב והדף לקרן. הזהובים הוציאו את כדור הקרן, הכדור הגיע אחרי כמה מסירות לליניץ', שהפציץ מ-23 מטרים, אבל מאלקוב שוב הדף לקרן.

דקה 76: ביטון התנהל יפה עם הכדור מחוץ לרחבה ולבסוף שלח בעיטה חזקה למרכז השער, מאלקוב לא הצליח לקלוט, שלומי לוי הגיע ראשון לכדור, אבל ממצב בו הוא חייב לכבוש, כחמישה מיטרים מהשער, שלח את הכדור גבוה מעל המשקוף. החמצה גדולה של המחליף הצעיר.

דקה 82: משה ביטון נכנס לרחבה, הגיע לבדו מול מאלקוב, חלף על פניו אבל הסתבך והשאיר את הכדור לצעירי שבעט מעל המשקוף.

דקה 83: ג'יקיה המחליף קיבל מסירה נהדרת וניצב לבדו מול איינוגבה, אבל השוער הניגרי ירד במהירות והציל. מזל גדול לבני יהודה, שאם הייתה סופגת הייתה מודחת.

דקה 87: דויד גרגוריאן הגביה היטב מצד שמאל, נוראיר סהקיאן נגח בזינוק מעל המשקוף. בני יהודה שוב ניצלת מספיגה.

בני יהודה: דלה איינוגבה, איציק עזוז, דין מורי (איבן גארידו, 46), אביב חדד, כפיר אדרי, סיניסה ליניץ', אסי בלדוט, עוז ראלי (לירוי צעירי, 58), שלו מנשה, עמרי אפק (שלומי לוי, 73), משה ביטון.

אוליסס ירבאן: ולדימיר מאלקוב, טנגיז אוגרחלידזה, ארטק אנדריקיאן (נארק דבדיאן, 66), טיגרן האחאנזריאן, דויד גרגוריאן, גאגה טיביאשווילי (נוראיר סהקיאן, 66), גיורגי קרסובסקי, נוריאר גרגוריאן, ארטק גרגוריאן, ארטיום אדמיאן, ויטלי לדנב (שוטה ג'יקיה, 72).

שחקן אוליסס ירבאן שוטה ג'יקיה מול שוער בני יהודה דלה איינוגבה. קובי אליהו
הציל את בני יהודה ממבוכה. איינוגבה עוצר את ג'יקיה/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully