וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואן מרוויק: "אנחנו לא מפחדים מספרד"

מאמן הולנד מתכונן לגמר בראשון, והבהיר: "זה הקרב הכי חשוב שלי בחיים. ספרד היא הטובה ביותר בעולם בשנים האחרונות"

בנבחרת הולנד ראו את ספרד מרשימה ומסיימת עוד משחק 0:1 קטן, הפעם נגד גרמניה, כל הדרך אל גמר הגביע העולמי, ומקווים שלפחות ביום ראשון האוראנג' יוכלו לעשות צעד נוסף בדרך להיסטוריה עם הנפה ראשונה של התואר הנכסף. הערב (חמישי) נערכה מסיבת עיתונאים שבה סיפר ברט ואן מרוויק, המאמן ההולנדי, על ההכנות של הנבחרת לקרב הצפוי.

"בלי שום ספק זה הקרב הכי חשוב שלי בחיים", אמר ואן מרוויק. "להיות ברמה הזו ובמשחק גמר כל כך חשוב זה באמת משהו מיוחד. אני מבין זאת היטב. אני יכול ליהנות מהמשחק נגד ספרד וזה גם אתגר לשחק מולם ולנסות לנצח אותם, אבל אנחנו בשום פנים ואופן לא מפחדים מהם".

המאמן התייחס למשחק של הספרדים בניצחון על גרמניה, ואמר: "לספרד הגיע לנצח, הם היו טובים יותר. לדעתי ספרד היא הנבחרת הטובה ביותר בעולם בשנים האחרונות". לשאלה האם ישאיר את רובין ואן פרסי בהרכב, למרות שעד עכשיו לא ראו ממנו הרבה בטורניר, הוא השיב: "רובין נמצא בכושר טוב וביום ראשון הוא יהיה אפילו טוב יותר. הוא יהיה טוב נגד ספרד, אני בטוח בזה. הוא לא כבש הרבה, אבל הוא איפשר לאחרים לשחק. הוא הקריב את עצמו, הוא אחד מ-11 שחקנים. כל מה שאנחנו עושים, אנחנו עושים כקבוצה ולא כיחידים".

במהלך מסיבת העיתונאים ביקר ואן מרוויק את העובדה שעדיין אין מצלמות סמוך לקו השער שמכריעות אם כדור עבר במלוא היקפו, ואמר על כך: "מנקודת המבט שלי, זה סקנדל שהמצלמות האלה עדיין לא שמישות. לא מתקבל על הדעת שב-2010, 44 שנים אחרי השער של אנגליה בגמר הגביע העולמי ב-1966, עדיין לא ניתן לראות אם כדור עבר את קו השער".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully