וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טל בורשטיין: "נעבוד על החיבור בינינו"

8.7.2010 / 14:37

הנבחרת המריאה לבלארוס למשחקי הכנה לקראת מוקדמות אליפות אירופה. הקפטן: "נקווה שזה יתן לנו מדד מה לתקן"

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

נבחרת הכדורסל של ישראל יצאה היום (חמישי) למשחקי ההכנה הראשונים שלה לקראת מוקדמות אליפות אירופה 2011, כשהמריאה לבלארוס, שם תפגוש את הנבחרת המקומית, את נבחרת אוקראינה ואת נבחרת בולגריה. הנבחרת המריאה עם הרכב חסר במיוחד, כשמהסגל נעדרים עידו קוז'יקרו ויניב גרין הפצועים, דייויד בלות'נטל, עמרי כספי וליאור אליהו שיצטרפו בשלב מאוחר יותר ורביב לימונד, ששוהה לצד אשתו שילדה שלשום. הסגל שיצא למשחקים: יוני ניר, אלישי כדיר, אורי קוקיה, רוברט רות'בארט, ליאור חכמון, גל מקל, דגן יבזורי, יותם הלפרין, טל בורשטיין, יובל נעימי, יוגב אוחיון וגיא פניני.

טל בורשטיין אמר לפני ההמראה: "השבוע הראשון של האימונים עבר בסדר גמור. מורידים חלודה, נכנסים לאט לאט לכושר, מתחברים ועובדים על דברים טקטיים. בנסיעה הזאת נעבוד על החיבור של השחקנים. גם מבחינת המאמנים, המשחקים האלה הם כלי לראות הרכבים, ומי מתאים יותר לאיזה עמדה ומה הולך ומה לא. מבחינת השחקנים שחסרים זה המצב, המשחקים האלה עדיין חשובים וצריך להגיע לשם ולעשות עבודה טובה. נקווה שזה ייתן לנו מדד מה צריך לשנות ולתקן".

המאמן אריק שיבק התייחס לחיבור בין השחקנים: "בשמונת הימים שהתאמנו, החבר'ה נכנסו לכושר גופני טוב. ניסינו להקנות סגנון ושיטת משחק, ועכשיו אנחנו הולכים לעשות את הדברים האלה על רטוב. אני יודע שחסרים לנו שחקנים, עדיף כשיש כבר שיטה ושחקנים מצטרפים לשיטה שרצה. בכל מקרה, בטורניר הזה החלטנו לעשות את זה, כי בסגנון המשחק שאנחנו משחקים, השגנו את המטרה שלנו. הטורניר הזה הוא תרגול על רטוב".

עוזר המאמן עודד קטש התרגש: "זו נסיעה ראשונה שלי עם הנבחרת אחרי עשור. נחמד להיות עם השחקנים, והרגשה טובה בכלל להיות פה. זה חלק מההכנה, להיות קצת בחו"ל ולשחק, לראות מה עובד ומה פחות, שחקנים יצטרכו להוכיח את עצמם. יש כמה עמדות שהדילמה לגביהן קשה. השחקנים לא עומדים למבחן, כי לכל אחד יש את היכולות שלו, אבל בסופו של דבר הדברים ייקבעו לפי הכושר שהשחקנים נמצאים בו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully