וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוז'יקרו: "קיבלנו הגרלה קשה מאוד"

8.7.2010 / 13:16

שחקנה של הפועל גלבוע/גליל לא מזלזל בהמופארם ורסאץ', היריבה במוקדמות היורוליג. אוחיון: "מתרגשים לחוות את המעמד"

לא פשוט יהיה לאלופת המדינה, הפועל גלבוע/גליל עליון, להעפיל לשלב הבתים של היורוליג. הקבוצה של ליאור ליובין תפגוש בסיבוב המוקדמות הראשון את המופארם ורסאץ' הסרבית, אותה מאמן סטיבן קראדזיץ', ובכל מקרה תצטרך לעבור עוד שתי יריבות כדי להשתלב בבתים.

"אנחנו שמחים עם מה שקיבלנו, לא כל כך חשוב מי, נבוא כדי לעשות עבודה מחייבת ורצינית כיאה למעמד שהגענו אליו", הבטיח הבעלים, חיים אוחיון. "אנחנו בעיקר מתרגשים לחוות את המעמד הזה, גם את ההגרלה וגם את המוקדמות. אנחנו נארח ביד אליהו בוודאות, ואנחנו קבוצה ישראלית, ששמה דגש על שחקנים ישראלים. נבוא לעשות את העבודה כמו שאנחנו יודעים וצריכים".

עמית גל, מנהל גלבוע/גליל, הוסיף:" זו קבוצה צעירה, היא הגלבוע/גליל של סרביה. הם הפסידו לפרטיזן את האליפות ונתנו קרב צמוד. המשחק השני מאוד מלחיץ. היינו מעדיפים שהמשחק השני יהיה בארץ. יש פה קבוצות חזקות וידענו שכל קבוצה שנקבל זה יהיה קשה, אבל זה היורוליג וידענו לאן אנחנו באים. נעשה הכל כדי לייצג את ישראל בכבוד. כאלופת ישראל היה חשוב לנו לשחק ביורוליג. מי שלא שואף לטופ, שלא ישחק בכלל".

עידו קוז'יקרו, שהצטרף הקיץ לגלבוע/גליל, אמר: "זה יהיה לא פשוט. שיחקתי בסרביה כמה פעמים. לשחק בסרביה זה קשה כי לסרבים יש מסורת כדורסל מפוארת ובדרך כלל הסגלים שלהם מתבססים על שחקנים מקומיים מגובשים ומאומנים. זו הגרלה קשה מאוד. עומדת מולנו משוכה לא קלה בכלל, אבל אני סומך על הצוות המקצועי, שיביא את השחקנים הנכונים ושנבוא במצב האופטימלי למשחקים האלה".

דושאן בוז'וביץ', המזכיר הכללי של ורשאץ', אמר על ההגרלה: "גלבוע/גליל היא אלופת ישראל לאחר שהפתיעה את מכבי, שהיא אגדה וזה אומר הרבה. אנחנו לא יודעים כלום עליהם כרגע אבל בעוד חודש כבר נדע הכל. אנחנו קבוצה צעירה שמורכבת מסרבים צעירים. לא בטוח שיהיה לנו שחקן אמריקאי, נדע בהמשך. יש לנו מסורת של הצלחות במפעלים של פיב"א ונקווה להצליח גם ביורוליג. יש לנו אולם של 5,000 מקומות. הקהל יהיה רגוע, לא כמו במשחקים מול פרטיזן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully