וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט: "הבית חזק ומאתגר"

מאמן מכבי תל אביב שבע רצון מהגרלת הבתים ומהמפגשים נגד קאחה ויטוריה ופרטיזן בלגרד: "קיבלנו קבוצות חזקות ומעניינות". שמעון מזרחי: "הגיע הזמן שננצח את פרטיזן". בורשטיין: "מצפה לנו עונה מלהיבה"

לא מעט עניין משכה ההגרלה של הסיבוב הראשון ביורוליג מצד אנשי מכבי תל אביב, שהמתינו לגלות אילו קבוצות הם יפגשו כבר בפתיחת המפעל. בסופו של דבר התברר שקאחה ויטוריה וליאור אליהו, כמו גם פרטיזן בלגרד, היריבה שהדיחה את הצהובים בהצלבה בשנה שעברה, יהיו אלה שאיתן תתמודדנה סגנית אלופת ישראל.

מאמן מכבי תל אביב, דייויד בלאט, לא התרגש יתר על המידה מתוצאות ההגרלה, ואמר לאחריה: "הגרלות זה תמיד דבר מעניין ופיקנטי. קיבלנו קבוצות חזקות מבחינת כדורסל וגם מאוד מעניינות עבור הקהל שלנו. קאחה לבוראל ויטוריה וכמובן פרטיזן בלגרד, כשבקבוצה עדיין טריים הזכרונות מסדרת ההצלבה נגדה".

על האיכויות של היריבות, אמר בלאט: "אנחנו רק בתחילת חודש יולי והיום קשה מאוד לדעת איך ייראו הקבוצות כשתיפתח העונה. ויטוריה כמובן קבוצה מצויינת וכולנו ראינו מה היא וליאור אליהו עשו לאלופת אירופה ברצלונה. פרטיזן זכתה בליגה האדריאטית והייתה בפיינל פור של היורוליג, פרוקום היא אלופת פולין ונתנה עונה נפלאה באירופה, ז'אלגיריס היא סגנית בליטא, ושימו לב שגם מול הקבוצה מהדרג השישי יהיה מאוד לא פשוט כי היא תגיע מוכנה ליורוליג אחרי שעברה שלושה סיבובי מוקדמות, וברשימת 16 המשתתפות במוקדמות יש לא מעט קבוצות חזקות.

"הבית שלנו חזק ומאתגר", המשיך בלאט. "עכשיו זה הזמן להתרכז בעצמנו, לבנות את הקבוצה הכי חזקה שאנחנו יכולים עבורנו ועבור כל האוהדים הנאמנים. אנחנו מכבי תל אביב, אנחנו חזקים, ותמיד צריכים לשאוף הכי גבוה שאפשר. מי שבא ברוך הבא". בלאט ימריא הלילה יחד עם גור שלף ואבי אבן ללאס וגאס כדי לעקוב אחר שחקנים בליגת הקיץ.

יושב ראש מכבי תל אביב, שמעון מזרחי, שנמצא בברצלונה, סיכם: "זו הגרלה מאוד מעניינת ואטרקטיבית. קיבלנו הזדמנות נוספת לשחק מול פרטיזן בלגרד, איתה התמודדנו בעונה שעברה על העלייה לפיינל פור, ואחרי שקאחה ויטוריה ניצחה אותנו פעמיים בעונה שעברה, הגיע הזמן שננצח אותם. פרוקום, אלופת פולין, נמצאת בתנופה אדירה, ולז'אלגיריס יש המון ניסיון ביורוליג. הבית לא קל אך כאמור מאוד אטרקטיבי. בבית שלנו משחקות שלוש קבוצות עם הקהלים אולי הכי גדולים וטובים באירופה - פרטיזן, ויטוריה וכמובן הקהל שלנו בצהוב-כחול, כך שתהיה אווירה פנטסטית מדי שבוע".

קצת לפני שהמריא עם הנבחרת לבלארוס, אמר טל בורשטיין על ההגרלה: "אנחנו צריכים להסתכל קודם כל על עצמנו. דייויד בונה כאן קבוצה מצויינת, נצטרך סבלנות אבל כשנתחבר אני משוכנע שנוכל להתמודד עם כל קבוצה באירופה, בוודאי במשחקי הבית. קאחה ויטוריה היא קבוצה אדירה וראיתי את זה מקרוב בעונה שעברה בספרד, מה שהם עשו זה מדהים. פרטיזן תמיד חזקים, ואני בטוח שהקהל שמח שקיבלנו אותם ושיש למכבי צ'אנס לתקן אחרי ההפסד הכואב בעונה שעברה בהצלבה. מצפה לנו עונה מלהיבה, ואני משוכנע שהקהל שיבוא להיכל ייהנה מכדורסל חכם וברמה הכי גבוהה באירופה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully