וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יבריל סידיבה חתם לשנתיים במכבי ת"א

קשר מאלי יהיה הרכש העשירי של הקיץ. 1:1 לצהובים עם מידטיילנד. החלה מכירת הכרטיסים למוגרן, מבצעים למנויים

ג'יבריל סידיבה הקשר האחורי ממאלי חתם לשנתיים עם אופציה לשנה נוספת במכבי תל אביב ויהיה הזר הרביעי של הקבוצה. סידיבה הגיע לפני שבוע למחנה האימונים של מכבי תל אביב בהולנד ואחרי מספר ימי מבחנים, בהם שותף בשני משחקי אימון, החליטו במועדון להחתימו. השחקן כבר עבר בהצלחה את הבדיקות הרפואיות ומכבי תל אביב תשלם 150 אלף יורו למחזיקת כרטיסו, סדאן הצרפתית.

מכבי תל אביב כבר קיבלה את שחרורו הבינלאומי של השחקן מההתאחדות הצרפתית ולפיכך כללה אותו ברשימת השחקנים שהוגשה לאופ"א לקראת סיבוב המוקדמות השני של הליגה האירופית. המשמעות היא שסידיבה יוכל ליטול חלק כבר במשחק הבכורה של הצהובים באירופה ביום חמישי הבא, ככל הנראה נגד מוגרן המונטנגרית.

סידיבה ישתף פעולה בקישור האחורי עם אלברט באנינג, שחקן הרכש הקמרוני. הקשר הוא שחקן הרכש ה-10 שמגיע הקיץ לקרית שלום. קדמו לו הישראלים: קלמי סבן, יואב זיו, רוברטו קולאוטי, אלירן עטר, ברק יצחקי ואבי סטרול וכן הזרים: האריס מדוניאנין, ניבאלדו ובאנינג.

סידיבה בן ה-28 נולד בבמאקו והגיע כבר בגיל נוער למונאקו, בשורותיה שיחק שתי עונות. לאחר שהושאל לשאטובריאן ולבסטיה רכשה אותו שאטבוריאן, ממנה עבר ב-2008 לסדאן. יש לו 26 הופעות בנבחרת, במסגרתן כבש שני שערים.

הקבוצה סיימה היום את משחק האימון האחרון שלה במחנה בהולנד ב-1:1 נגד פ.צ מידטיילנד הדנית. טעות של אברט באנינג סידרה לחלוץ הניגרי ג'וד נוורהו את השער הראשון של הדנים בדקה ה-43. יובל אבידור, שהחליף במחצית את רוברטו קולאוטי, השווה בנגיחה ה-73 אחרי בישול של מאור בוגזלו. מחר בצהריים ינחתו הצהובים בישראל.

החלה מכירת הכרטיסים למשחק הבית נגד מוגרן ביום חמישי הבא, במסגרת סיבוב המוקדמות השני של הליגה האירופאית. ראשי המועדון החליטו לצאת במבצע הוקרה לרוכשי המנויים, כאשר בשלושת הימים הראשונים של המכירה (עד יום שני הקרוב), תותר מכירת הכרטיסים עד לבעלי המנויים, כאשר המחירים ליציעים 4 עד 9 תעמוד על מחיר אחיד של 45 שקל לבעלי מנויים, וביציעים 2 ו-13 המחיר יעמוד על 60 שקל לבעלי המנויים. החל מיום שלישי תיפתח המכירה לשאר הקהל, והמחירים יעמדו על 70 שקלים ביציעים 4 עד 9 ו-100 שקלים ביציעים 2 ו-13.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully