וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלופת ספרד שוב מגיעה ליד אליהו

מכבי תל אביב הוגרלה לבית א’ של היורוליג, שם תפגוש את קאחה ויטוריה והאקס ליאור אליהו ואת פרטיזן, סופוט, ז’לגיריס וקבוצה נוספת מהמוקדמות. גלבוע/גליל מול ורסאץ' בסיבוב המוקדמות הראשון

מכבי תל אביב הוגרלה היום (חמישי) ביורוליג ותצטרך להתמודד עם שתי יריבות לא פשוטות כבר בסיבוב הראשון של המפעל: קאחה ויטוריה, אלופת ספרד, ופרטיזן בלגרד, מולה היא שיחקה בהצלבה בשנה שעברה ונוצחה על ידה בארבעה משחקים. גם פרוקום סופוט וז'לגיריס קובנה הוגרלו בבית א', שבו ישחקו שחקניו של דייויד בלאט, כשאת הבית תשלים קבוצה שתעפיל לטורניר מהמוקדמות.

סדר המשחקים שפורסם מאוחר יותר הערב קבע שבמשחק הפתיחה של העונה ב-21.10 תתארח מכבי תל אביב בויטוריה, ושבוע לאחר מכן תארח את ז'לגיריס ביד אליהו. בשבועיים הבאים יצאו הצהובים לשני משחקי חוץ, מול פרטיזן ומול העולה מהמוקדמות, ואז תחזור להיכל למשחק מול פרוקום סופוט ב-18.11. את סבב המשחקים השני תחל מכבי כעבור שבוע מול ויטוריה בבית, ואז תצא לקובנה למשחק חוץ, תחזור לתל אביב למשחקים מול פרטיזן ומול העולה מהמוקדמות, ותנעל את שלב הבתים הראשון בפולין מול פרוקום ב-23.12.

לצהובים יש כאמור זיכרון טרי מהמפגשים נגד קאחה ויטוריה. בשנה שעברה הוגרלה מכבי תל אביב לאותו בית עם הקבוצה הספרדית, שסיימה אז במקום השני לפני מכבי, שהגיעה למקום השלישי. במשחק הראשון, שנערך בספרד, ניצחה קאחה 81:86 כשגם במשחק השני שנערך בארץ הפסידו הצהובים 91:82.

את פרטיזן פגשה מכבי תל אביב ברבע הגמר בשנה שעברה. אחרי שמכבי תל אביב, תחת הדרכתו של פיני גרשון, הפסידה את יתרון הביתיות במשחק הראשון כשהפסידה בארץ 85:77, הגיע ניצחון 78:98 של הצהובים לפני שבסרביה ניצחה קבוצתו של דושקו וויושביץ' 73:81 ובהמשך 67:76 בדרך להבטחת מקום בפיינל פור. שלב הבתים ייפתח רשמית ב-18 בספטמבר ויסתיים ב-23 בדצמבר, כאשר הטופ 16 יחל ב-16 בינואר.

בית א': קאחה ויטוריה, מכבי תל אביב, פרטיזן בלגרד, סופוט, ז'לגיריס קובנה, קבוצה מהמוקדמות

בית ב': אולימפיאקוס, ריאל מדריד, מלאגה, רומא, באמברג, קבוצה מהמוקדמות

בית ג': ברצלונה, סיינה, ריטאס וילנה, פנרבחצ'ה אולקר, ציבונה זאגרב, שולה

בית ד': צסק"א מוסקבה, פנאתינייקוס, ולנסיה, אפס פילזן, מילאנו, לובליאנה

גלבוע/גליל הוגרלה נגד ורסאץ'

נציגה נוספת מישראל, האלופה הפועל גלבוע/גליל עליון, השתתפה גם היא בהגרלה ותשחק במוקדמות המפעל, כשיהיה עליה לעבור שלוש קבוצות כדי להתברג לשלב הבתים. התחנה הראשונה של שחקניו של ליאור ליובין בדרך למטרה תהיה לעבור את המופארם ורסאץ' הסרבית. המשחק הראשון יתקיים בארץ ב-21 בספטמבר ואילו הגומלין יערך בסרביה.

במידה וגלבוע/גליל תנצח במשחק הכפול, היא תפגוש את המנצחת במשחק המקביל בין אלבה ברלין, סגנית אלופת היורוקאפ, לרואן הצרפתית. התחנה השלישית והאחרונה של האלופה הישראלית על כרטיס לשלב הבתים עשוי להיות מול קאזאן החזקה. קבוצה אחרת שהוגרלה במוקדמות היורוליג היא נימברוק, אלופת צ'כיה וקבוצתו של ננו גינזבורג, שתשחק נגד שרלרואה בסיבוב הראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully