וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארסנל מנסה לצרף את רייט פיליפס ואוזיל

התותחנים נאבקים עם ליברפול וטוטנהאם על הקשר האנגלי, שבדרך החוצה. ארסנל תציע 20 מיליון ליש"ט עבור הגרמני

מתגברים הדיווחים ששון רייט פיליפס בדרך לעזוב את מנצ'סטר סיטי. המועמדת הבכירה לקלוט את הקשר האנגלי היא ארסנל, שתצטרך להיאבק עם ליברפול וטוטנהאם על השחקן. על פי הדיווחים ב'סאן', התותחנים מעוניינים להציע תמורתו סכום של שישה מיליון ליש"ט.

מה שעשוי להכשיל את המהלך הוא שכרו של רייט פיליפס, שזו הסיבה העיקרית שהתכולים מעוניינים למכור אותו. לשחקן יש חוזה לעוד שנתיים במנצ'סטר סיטי כשבתקופה הזו הוא משתכר בכ-60 אלף ליש"ט בשבוע. הקשר לא ממש מאושר מכך שבמנצ'סטר סיטי לא הציעו לו שיפור בחוזה בעונה שעברה, מה שהביא גם להדחתו מההרכב של רוברטו מאנצ'יני, כשהוא איבד את המקום לטובת אדם ג'ונסון.

מי שעוד נמצא על הכוונת של התותחנים הוא מסוט אוזיל, שחקנה המוכשר של ורדר ברמן שעבר טורניר מצוין בדרום אפריקה וכעת יכול להתרכז בעתידו. על פי דיווח ב'דיילי סטאר', ארסנל מתכננת לשלם 20 מיליון ליש"ט עבור השחקן אחרי שעקבה אחריו במהלך החודשים האחרונים.

לאוזיל נותרה שנה לחוזה בברמן, ולמרות שקבוצתו סיימה במקום השלישי בבונדסליגה והעפילה לליגת האלופות, לא מן הנמנע שהוא יוכל לשלש את המשכורת שעומדת כעת על 20 אלף ליש"ט. בברמן יעשו מאמץ להשאיר את אוזיל, אך במידה וססק פברגאס יעזוב לברצלונה, נראה שהקבוצה הגרמנית תתקשה לעמוד בהצעה שתגיש ארסנל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully