וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוזר בשיקגו, ריי אלן ממשיך בבוסטון

הבולס יתנחמו בצירופו של הפורוורד. לברון ג'יימס יודיע הלילה (4:00, ESPN) על עתידו, מתגברים הדיווחים שהוא בדרך למיאמי

בשיקגו ודאי התאכזבו אתמול (רביעי) לשמוע כי דווין וויד וכריס בוש בחרו במיאמי, אך התנחמו בהחתמה גדולה ראשונה משלהם. קרלוס בוזר, הפורוורד של יוטה, סגר בבולס לחמש שנים בהן ירוויח 80 מיליון דולר. בוזר העדיף את הבולס על פני קליבלנד וכעת בשיקגו מקווים כי ההחתמה שלו תעזור להנחית את לברון ג'יימס, שיודיע על עתידו הלילה (בין חמישי לשישי, 4:00, שידור חי ב-ESPN).

לבולס יש מקום תחת תקרת השכר להחתים שחקן חופשי נוסף בחוזה מקסימום. בוזר (28, 2.06) נבחר בסיבוב השני של דראפט 2002 על ידי קליבלנד ושיחק בשש העונות האחרונות ביוטה. בעונה האחרונה סיים עם ממוצעים של 19.5 נקודות למשחק ו-11.2 ריבאונדים.

ובינתיים עולות ספקולציות שההודעה הדרמטית של לברון תהיה הכרזה על הצטרפותו למיאמי והצטרפותו לדווין וויד. על פי אותם דיווחים, מי שמנסה לשכנע את לברון בכל זאת להישאר בקליבלנד הוא חברו, כריס פול.

בינתיים בבוסטון, מסתמן כי השלישייה ללא תתפרק אחרי שריי אלן סיכם על חוזה חדש לשנתיים הבאות במסגרתו ירוויח 20 מיליון דולר. כזכור, גם פול פירס אמור לחתום על חוזה חדש בסלטיקס. אלן בן ה-35 אמר כבר לאחר הפסד הסלטיקס ללייקרס בגמר ה-NBA: "אני לא רוצה להיות בשום מקום אחר".

מי שעשוי להצטרף לבוסטון הוא ג'רמיין אוניל. הפורוורד בן ה-31, שבעונה שעברה קלע 13.6 נקודות והוריד 6.9 ריבאונדים למשחק במיאמי, נוטה להעדיף את הצעת הסלטיקס על פני אלה שקיבל מדנבר ודאלאס, כך על פי מספר דיווחים. אוניל צפוי לחתום לשנתיים. בוסטון צריכה שחקן פנים בשל העובדה שקנדריק פרקינס לא יפתח את העונה בגלל פציעה ולאור הצהרות הפרישה של ראשיד וואלאס.

טורונטו ראפטורס החתימה היום (חמישי) את לינאס קלייזה על חוזה בסך 20 מיליון דולר, כשהסטטוס שלו הוא שחקן חופשי. לדנבר, שמעוניינת אף היא בשחקן, יש שבוע להשוות את ההצעה. קלייזה נבחרת במקום ה-27 בדראפט 2005 על ידי פורטלנד ושיחק בין 2005 ל-2009 בדנבר. ב-2009 חתם על חוזה לשנתיים באולימפיאקוס היוונית עמה הגיע לגמר היורוליג, בו הפסיד לברצלונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully