וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דל בוסקה: "זו הייתה מסיבה מיוחדת"

מאמן ספרד היה נרגש אחרי ה-0:1 על גרמניה בחצי הגמר. דויד וייה: "הראנו שבאירועים גדולים אנחנו מצליחים להרים את הרמה"

נבחרת ספרד רשמה הערב (רביעי) פרק נוסף בהיסטוריה של אחת ממעצמות הספורט הגדולות בעולם כשניצחה 0:1 את גרמניה בחצי גמר המונדיאל ועלתה לראשונה בהיסטוריה שלה לגמר הגביע העולמי. לנבחרת של ויסנטה דל בוסקה זהו ניצחון 0:1 שלישי ברציפות מאז פתיחת של הנוקאאוט, כשהפעם זה לא היה דויד וייה שכבש את השער הראשון, אלא קרלס פויול שנגח בדקה ה-73 עם הראש ובעיקר עם הלב את השער ששלח מאות אלפי אוהדים ברחבי ספרד לחגוג ברחובות עוד אירוע היסטורי.

עכשיו לספרד יש עוד שלב אחד לטפס עליו, כשתפגוש את הולנד בגמר באצטדיון הסוקר סיטי ביוהנסבורג ביום ראשון הקרוב בשעה 21:30. ניצחון נוסף והספרדים יקבעו הישג מדהים כשישלימו דאבל היסטורי של זכיה בשני התארים החשובים בעולם הכדורגל, אחרי שזכו ביורו 2008.

מאמן ספרד דל בוסקה נשמע נרגש: "זו הייתה מסיבה מיוחדת, אני רוצה לברך את כל השחקנים על הצגה מדהימה בהגנה ובהתקפה. זה היה משחק נפלא". דל בוסקה התייחס גם ליריבה הבאה: "הולנד בכושר מבריק לאחרונה. המעבר של הולנד מהגנה להתקפה מאוד מרשים, והם משחקים מצוין. הולנד מייצגת את הערכים של הכדורגל המסורתי שלה והיא תהיה יריבה קשה. אני מקווה שנוכל להשיג את השליטה בכדור. אנחנו משחקים כדורגל שמאוד מתאים לשחקנים שלנו. זה יום פשוט גדול בשביל כל מי שנמצא סביב הנבחרת הזו ובשביל האוהדים שלנו".

גם החלוץ של הנבחרת דויד וייה, שלא כבש היום, היה מבסוט: "הראנו שבאירועים גדולים אנחנו מצליחים להרים על הרמה שלנו. זה המשחק הכי טוב ששיחקנו. הגיע לנו לכבוש יותר, אבל השער של פויול העלה אותנו לגמר וזה מה שחשוב".

הקשר צ'אבי אלונסו, שהיה אחד השחקנים המסוכנים בצד הספרדי וסיכן את השער מספר פעמים חש את משק כנפי ההיסטוריה: "היינו חייבים להשיג את ההכרעה ולגלות הרבה בגרות ועשינו את זה. עכשיו אנחנו רחוקים רק צעד אחד מתהילה".

המנהל המקצועי של ספרד וקפטן העבר פרננדו היירו חגג: "זה מגיע לנו אחרי היסטוריה של 100 שנים של לחימה עד הרגע הזה. האוהדים ראויים לזה, השחקנים ראויים לזה והצוות המקצועי ראוי לזה". היירו ניתח מה גרם לשיפור מאז ההפסד במשחק הפתיחה לשוויץ: "ההפסד במשחק הראשון בהחלט העיר אותנו. הנבחרת עלתה מלמטה למעלה וכל הזמן השתפרה, צברה ביטחון והתוצאה מעולה: גמר מונדיאל". היירו התייחס לגמר: "הולנד היא יריבה שתהיה ממש לא קלה. המשחק יהיה מאוד מורכב. זה הקרב האחרון ואנחנו חייבים לנצח בו".

מאמנה הקודם של ספרד לואיס אראגונס, שהוביל את הנבחרת לזכיה ביורו 2008, אמר: "קשה מאוד לנצח את נבחרת ספרד הנוכחית. ספרד שלטה בכדור ברוב המשחק היום והייתה יכולה אפילו לכבוש שערים נוספים. היום מי שניצח היה הכדורגל. מי שהחזיקה יותר בכדור הצליחה לנצח. זה היה משחק עם מאמץ פיזי עצום. זה מרשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully