וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשטן: "כל פתיחת עונה שלי היא מרגשת"

מאמן בני יהודה התייחס לגומלין מול אוליסס (ה', 19:00, ספ' 1). בלדוט: "כולם יודעים מה המטרה". הקפטן האורח: "באנו לנצח"

רענן ברנובסקי

צילום וידאו: טל אנגלנדר. עריכה: דורון שטיין

הקבוצה הישראלית הראשונה שנכנסה למעגל המשחקים באירופה, בני יהודה תל אביב, תארח מחר (חמישי, 19:00, שידור ישיר בספורט1) בבלומפילד את קבוצת אוליסס ירבאן הארמנית במסגרת סיבוב המוקדמות הראשון של הליגה האירופית. כזכור, המשחק הראשון בין השתיים הסתיים ב-0:0 בשבוע שעבר, כשהמנצחת מחר תפגוש בסיבוב הבא את שמרוק רוברס האירית, כשהמשחק הראשון ייערך ב-15 ביולי באירלנד.

בני יהודה ערכה הערב את האימון המסכם בבלומפילד, כאשר לרשותו של המאמן דרור קשטן יעמוד סגל מלא, פרט כמובן לאיליה יברויאן שטרם נרשם באופ"א ולליטאי הנבחן קאסטוטיס איבסקביצ'יוס. קשטן מתכנן שני שינויים בהרכב הפותח, כאשר אסי בלדוט יחליף את לירוי צעירי בקישור האחורי ואילו עמרי אפק יתפוס את מקומו של שלומי לוי הצעיר בחלק הקדמי. בהגנה אין שינויים, כשאביב חדד יחבור לדין מורי במרכז ההגנה, בעוד איבן גארידו הקולומביאני, שהצטרף מאוחר לאימוני הקבוצה, ימתין על הספסל. השחקן היחיד שיפתח בהרכב ולא נכלל בסגל הקבוצה בעונה שעברה הוא הקשר שלו מנשה.

"אחרי שסיימנו את המשחק הראשון בתיקו מאופס, הכוונה שלנו היא לעבור שלב ולנצח את אוליסס", אמר דרור קשטן בפתח מסיבת העיתונאים. "נכון שבני יהודה מתאמנת בסך הכל כחודש ימים, אבל זה לא תירוץ. אנחנו צריכים לעשות את המיטב כדי לעבור לשלב הבא וכך לאט לאט ניכנס גם ליכולת הפיזית וליכולת המשחק שלנו במסגרת האירופית לקראת העונה שבפתח. הם אחרי 14 מחזורי ליגה, יש להם יתרון עלינו כי לא עשינו מחנה אימונים ולא ערכנו משחקי אימון. שיחקנו בסך הכל משחק אחד עד כה. השתדלנו לעשות את המיטב בזמן שהתאמנו פה בארץ".

מבחינה אישית, קשטן סיפר כי הוא נרגש: "זה משחק הבכורה שלי בארץ עם בני יהודה, ואמרתי בעבר שכל פתיחת עונה עבורי היא מרגשת, זה לא משנה באיזו קבוצה או באיזה מסגרת, על אחת כמה וכמה בבני יהודה, קבוצה משפחתית וצנועה שיש לה שאיפות להתקדם בכדורגל הישראלי. תמיד יש הפקת לקחים מכל משחק, זה ברור. אתמול באסיפה ראינו קטעי וידאו על הדברים הפחות טובים והיותר טובים מהמשחק הראשון.

"אני לא מצפה שאחרי שלושה שבועות הקבוצה תהיה בשיא כושרה. הקבוצה עשתה בעונה שעברה עונה אירופית יפה, אבל תמיד השאיפות הן להתקדם הלאה וגם עכשיו זה כך. יש לנו עוד הרבה זמן של התארגנות עד תחילת העונה", הוסיף המאמן. "אני בטוח שעד תחילת הליגה הסגל יהיה מושלם, ההכנה תהיה מושלמת ואני מקווה שתהיה לנו עונה מוצלחת".

הקפטן אסי בלדוט אמר: "אנחנו יודעים שזה משחק מאוד חשוב עבורנו. נבוא וניתן הכל על מנת לעבור שלב, אנחנו רוצים להתקדם צעד אחד קדימה יותר מהעונה שעברה. אנחנו מאמינים שאפשר לעשות את זה. כולם דרוכים ויודעים מה המטרה".

הרכב בני יהודה: דלה איינוגבה, איציק עזוז, דין מורי, אביב חדד, כפיר אדרי, סיניסה ליניץ', אסי בלדוט, עוז ראלי, שלו מנשה, עמרי אפק, משה ביטון.

ארזומניאן: "בטוחים שאנו יכולים לנצח"

באוליסס נרגשים לקראת ההתמודדות מול הכתומים ואחרי התיקו שהם כפו בארמניה, נראה שבקבוצה מאמינים שיש באפשרותם להמשיך ולהדהים גם בישראל. הקבוצה הארמנית שיחקה כבר 13 משחקי ליגה ונמצאת במקום השלישי בליגה. בשבוע שעבר סיימה הקבוצה עם ניצחון 0:4 על שיראק.

סבדה ארזומניאן, מאמן הקבוצה, סיפר על התוכניות שלו: "אנחנו מגיעים מוכנים למשחק ובטוחים שאנו יכולים לנצח. אנחנו מכבדים את בני יהודה, הם קבוצה רצינית. למרות שהם לא הבקיעו במשחק הראשון, רואים שיש להם שחקנים מאוד טובים עם פוטנציאל. מדובר בקבוצה ממושמעת עם מאמן מאוד מנוסה. באנו לכאן מוכנים להילחם על מנת לעבור שלב".

הקפטן ארטיום אדמיאן הוסיף: "באנו לכאן במטרה לנצח, נראה על פי ההתפתחות במגרש מה יהיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully