וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאלאס: "הבעיה האמיתית הייתה המאמן"

הצרפתי מאשים את דומנק בכישלון בדרא"פ, והוסיף: "נחרדתי שלא שיחקנו עם שני חלוצים. הוא שכח לשים את האגו הצד"

האש שמושך ריימונד דומנק נמשכת, כשהפעם מצטרף לחוגגים וויליאם גאלאס, שמאשים ישירות את מאמן צרפת היוצא בכישלון במונדיאל. השחקן מתאר את מה שקרה לנבחרת כאנרכיה, ומסביר כי דומנק הוא "הבעיה האמיתית" בכישלון.

"אם זה היה פיאסקו, אז יש סיבות לכך", הוא אומר. "מבחינתי, אין שום צורך להסתיר מדוע זה קרה. זה נבע מהמאמן. הבעיה האמיתית היא המאמן. אוקיי, אני לא הייתי טוב, אנחנו לא היינו טובים, אבל נחרדתי מכך שלא שיחקנו עם שני חלוצים".

גאלאס המשיך בנאום ה'אני מאשים' ואמר: "אפילו האימונים לא היו ברמה הנדרשת. יכולים להיות לך השחקנים הכי טובים בעולם בנבחרת שלך, אבל כשאין לך את המאמן שאתה צריך, אז גם התוצאות לא יגיעו". גאלאס, שסיים את חוזהו בארסנל ומבוקש בעיקר בפאריס סן ז'רמן ובפנאתינייקוס, הוסיף: "דומנק לא היה פתוח. הרבה שחקנים לא הצליחו לדבר איתו וזה גם היה המקרה איתי".

על המקרה שהחל את מסכת האירועים שהביאו לכישלון עם הריב המתוקשר בין דומנק לאנלקה, אמר גאלאס: "המקרה של אנלקה היה מקרה שנבע מכך שאנלקה היה כבר כמה שבועות עצבני. דומנק כל הזמן גער בנו: 'שימו את האגו בצד', אבל אני חושב שהוא שכח לעשות את זה בעצמו".

לגאלאס היו גם טענות סביב נתינת סרט הקפטן לפטריס אברה ועל הדרך שבה זה נעשה. לטענתו, הדרך לא הייתה מקצועית: "החלק הכי קשה זה הדרך שזה נעשה. הבנתי את זה כשנכנסתי לחדר ההלבשה לפני משחק הידידות נגד קוסטה ריקה ודומנק אמר לי: 'בכל מקרה, לא היית קפטן טוב'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully