וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיתון בדרא"פ השווה בין שווינשטייגר להיטלר

בגרמניה זועמים על מאמר שפורסם בדרא”פ, בו נכתב: ”לשווינשטייגר יש מוסר העבודה של אפנברג וההילה של היטלר”

עיתון דרום אפריקאי בשם "סווטאן" עורר היום שערוריה גדולה ברחבי גרמניה, כשהשווה את קשר הנבחרת המקומית בסטיאן שווינשטייגר ללא אחר מאשר הצורר אדולף היטלר. במאמרו על שוויני, כתב העיתונאי קגמוסטו מוקואנה: "לשווינשטייגר יש את מוסר העבודה והרצינות של סטפן אפנברג (קשר באיירן מינכן) ואת הילת המנהיגות המפחידה שהייתה לאדולף היטלר על פקודיו".

כמו כן, כתב מוקואנה כי שחקני גרמניה נראים כמו חיילי צעצוע קטנים. ההתאחדות הגרמנית סירבה להגיב בנושא ורק מסרה: "כל תשומת הלב שלנו מוקדשת לחצי הגמר מול ספרד. כל שאר הרעשים מסביב לא מפריעים לנו".

כמו כן, העיתונות הגרמנית ממשיכה להתעסק בהצהרה של פיליפ לאהם לפיה לא יוותר למיכאל באלאק על סרט הקפטן, כשהאחרון יתאושש מהפציעה שלו. מרבית הפרשנים בגרמניה סבורים שדבריו של לאהם, הקפטן המחליף של באלאק, היו בשליחותו של מאמן הנבחרת יואכים לב וחבריו לנבחרת שלא מעוניינים כל כך לראות את הקשר בן ה-33 חוזר לסגל הנבחרת.

ההסברים נבעו מהעיתוי של לאהם (רגע לפני חצי הגמר וכשהנבחרת בשיאה) ומהעובדה שהמגן בן ה-26 כבר נכווה מאמירות פרובוקטיביות לתקשורת רק לפני כמה חודשים, כשמתח ביקורת על מדיניות ההעברות של באיירן מינכן ונקנס בסכום חסר תקדים של 25 אלף יורו בעקבות כך. לפיכך, לא מאמינים בגרמניה שהיה מסתכן בהצהרה כזו אלמלא היה יודע שיש לו את הגב מהמאמן וההנהלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully