וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: סידיבה צפוי לחתום בחמישי

ראשי המועדון הגיעו להבנות עם נציגי הקשר, שנחת בארץ. ז'אן התחרט וביטל את החוזה שלו באזרבייג'אן, ינסה לחזור לצהובים

קשר נבחרת מאלי וסדאן הצרפתית, ג'יבריל סידיבה, צפוי לחתום מחר (חמישי) באופן רשמי במכבי תל אביב, זאת לאחר שראשי הקבוצה הגיעו להבנות עם נציגיו בנוגע לתנאיו הכספיים לעונה הקרובה. סוכניו של סידיבה ינסו לסגור לסגור סופית את ההסכם וזאת על מנת שהחוזה ייחתם לא יאוחר ממחר בצהריים, שכן זהו המועד האחרון לרישום שחקנים לקראת משחקי הסיבוב השני של הליגה האירופית. סידיבה נחת הערב בארץ לצורך בדיקות רפואיות לקראת החתימה המתוכננת.

סוגיה נוספת המעכבת את החתימה בשלב זה היא חוסר הוודאות לגבי דרישותיה של סדאן, שמחזיקה בכרטיסו של סידיבה שבעצמו אוחז בחוזה לעונה הקרובה במועדון הצרפתי. על פי דברי סוכנו לא צפויים ראשי סדאן להערים קשיים על העברתו לקריית שלום, והערב, כאשר ינחתו בארץ, יעבירו נציגיו של סידיבה את דרישותיה הרשמיות של סדאן.

"השילוב של סידיבה עם הקמרוני אלברט באנינג ישלים לנו קישור אחורי ברמה גבוהה", אמר היום גורם בקבוצה לוואלה! ספורט. "באנינג יהיה אמון על הצד הטכני יותר שכן למרות גובהו הרב והפיזיות שלו, בעוד סידיבה אמור להיות 'הגרזן' שישלים אותו במרכז המגרש.

"היתרון הגדול בשניהם הוא שמדובר בבחורים נוחים מאוד שאינם מתנהגים ככוכבים, הם יהיו הפועלים השחורים במרכז המגרש ובקבוצה הנוכחית שנבנתה במכבי זה מאוד חשוב. כששניהם שיחקו יחד בהרכב נגד גנט זה נראה שילוב טוב מאוד", הוסיף אותו גורם.

מצבו של אלירן עטר השתפר והוא עשוי לשחק נגד מידטיילנד

התפתחות נוספת בטלנובלת המשא ומתן עם הקשר ליאור ז'אן, שלא יחתום בסופו של דבר בפ.צ. באקו ואף העביר מסרים להנהלת הקבוצה כי הוא מעוניין לשחק במדים הצהובים. נכון לעכשיו מי שהטיל וטו על החתמתו של ז'אן הוא לא אחר מאשר הבעלים מיטש גולדהאר, שנפגע מאוד מהעובדה שז'אן לא הסכים להצעות הכספיות שהוצעו לו במהלך הפגרה והעדיף לחפש מקומות אחרים.

בצוות המקצועי של מכבי רוצים מאוד לראות את ז'אן במדי הקבוצה, אולם כעת מחכים כולם להחלטתו של גולדהאר בנושא. לז'אן היה סעיף בחוזה באזרבייג'אן שמאפשר לו להתחרט בתוך חמישה ימים מיום החתימה על החוזה. ז'אן החליט לוותר על ההזדמנות וינסה לשוב למכבי. "כמו שזה נראה כרגע, מיטש לא ימהר לקבל החלטה בעניין", אמר בכיר במכבי לוואלה! ספורט. "צריך לזכור שליאור קיבל ממנו הצעה מכובדת מאוד ומיטש אפילו דיבר איתו באופן אישי בטלפון במהלך המשא ומתן. הוא השחקן היחיד שקיבל מגולדהאר שיחת טלפון אישית ולמרות הכל הוא בחר להקשיב לעצות גרועות של הסוכן שלו. ליאור קיבל החלטות מוטעות וכעת אנחנו מחכים רק להחלטת בעל הבית".

הקבוצה עצמה שוהה עדיין במחנה האימונים במירלו ותערוך מחר את משחק האימון האחרון שלה נגד מידטיילנד הדנית. מי שחזר הבוקר להתאמן הוא החלוץ אלירן עטר, שסבל בימים האחרונים מחבלה בברכו. מצבו של עטר השתפר מאוד והוא עשוי ליטול חלק במשחק נגד הדנים.

בעוד הצהובים נמצאים בהולנד, ממשיכה מכירת המנויים בקצב משביע רצון מבחינת ראשי הקבוצה. עד כה נמכרו כ-6,500 מנויים כאשר במועדון מצפים להגיע לכ-9,000 מנויים עד פתיחת העונה באמצע חודש אוגוסט.

עדכון ראשון: 14:49
עדכון אחרון: 19:30

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully