וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואן דר וארט: "מעדיף את ספרד בגמר"

ההולנדי לא רוצה לשחזר את הגמר מ-74'. ב'דה טלחרף' נכתב: "עכשיו הגביע". ג'יו: "השער הכי טוב שלי בקריירה"

הולנד כמרקחה. דמעות השמחה והחיוכים עדיין לא ירדו מפניהם של תושבי הממלכה שמונה כ-16 מיליון תושבים, וכעת כולם כבר מכוונים לגמר הגדול, שיפגיש אותם עם נבחרת אירופית אחרת. בעיתון הנפוץ 'דה טלחרף' נכתב בכותרת הראשית: "עכשיו הגביע".

32 שנים חיכו האוראנג' ליום בו הם ישובו למעמד הגמר, אלא שבניגוד לאז ולמה שקרה גם ב-74', הפעם הם מקווים לזכות סופסוף בגביע עולם ראשון. אם לא יוהאן קרויף אז ג'ובאני ואן ברונקהורסט. ג'יו, שכנראה מתכנן פרישה לאחר גביע העולם, כבש אמש שער מהסרטים. הכדור האדיר ששלח מ-36 מטרים במהירות של 109 קמ"ש פגש את הקורה של פרננדו מוסלרה ואת הרשת.

"זה יהיה חלום לחתום עם גביע העולם את הקריירה שלי", אמר ואן ברונקהורסט, שחגג הופעה מספר 106 במדים הכתומים, לאחר ההעפלה לגמר. לגבי השער הנהדר שלו אמר: "זה הגול הכי יפה וגדול שלי בכל הקריירה".

בהולנד מתלבטים לגבי היריבה שהם רוצים לפגוש בגמר. אמנם חלק מעדיפים לשחזר את הגמר ההיסטורי מ-74' ולנקום בנבחרת גרמניה על ההפסד אז לפרנץ בקנבאואר וחבריו (אז זו הייתה נבחרת מערב גרמניה), אבל חלק מהשחקנים דווקא מעדיפים את ספרד. "אני מקווה שנשחק נגד ספרד", אמר ואן דר וארט. "המשפחה שלי מגיעה משם, ואני עצמי משחק בריאל מדריד. יש להם נבחרת טובה עם צ'אבי, צ'אבי אלונסו, טורס ו-וייה. קל זה לא יהיה בכל מקרה".

אנדרה אוייר רוצה לחוג יום הולדת עם הגביע

מי שעוד חגגו ביציע עם אלפי האוהדים הכתומים, שתמיד נותנים צבע ויופי ביציעים, הם הנסיך ווילם-אלכסנדר ואשתו, הנסיכה מקסימה (זהו שמה...). בסיום המשחק ירדו השניים לחדר ההלבשה של הנבחרת ההולנדית, בירכו את השחקנים ודיברו עימם. "הנסיך נשא נאום נהדר בפנינו", התלהב רפאל ואן דר וארט.

"איזו אישה מקסימה היא מקסימה", אמר החלוץ רובין ואן פרסי לאחר שפגש אותה בחדר ההלבשה. "אני חושב שזה מאוד נחמד שהם הגיעו לברך אותנו. אנחנו כל כך שמחים. לא ייאמן שהגענו לגמר. יש לנו נבחרת נהדרת. זה לא נורמלי.

ביום ראשון, היום בו ייערך הגמר, יחגוג הבלם אנדרה אוייר יום הולדת 36. "אפשר להבין עם איזו מתנה אני רוצה לחגוג את יום ההולדת הזה", אמר השחקן.

ברשתות הטלוויזיה במדינה טענו כי באמסטרדם כ-80 אלף אנשים, המהווים 10 אחוזים מכל תושבי העיר, חזו ביחד במשחק חצי הגמר, שהוקרן על מסך ענק. אלא שהחגיגה לא יכלה לעבור בשקט, כש-18 חוליגנים, שניסו להפר את הסדר, נעצרו על ידי כוחות המשטרה. חברת הטלפונים T-מובייל מסרה כי למעלה כ-800 אלף מסרונים נשלחו ממש עם תום המשחק וכ-900 אלף שיחות נעשו.

חברת התעופה של הולנד, KLM, הודיעה שלאור הביקוש הרב של תושבי הממלכה להגיע לדרום אפריקה היא תכונן רכבת אווירית למדינה האפריקאית, כשתוציא מספר נוסף של טיסות במהלך הימים הקרובים לקראת משחק הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully