וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקורביו של ורד: "הוא יחתום במכבי חיפה"

7.7.2010 / 19:35

כך על פי מקורבים לשחקן. הקשר נפגש עם אביו ועו”ד, שביקשו לתקן סעיף בחוזה. הירוקים ידרשו 1.5 מיליון יורו על פיטר מסיללה

אחרי שקבעה תג מחיר על שלומי ארבייטמן (מיליון יורו עבור מכירתו לגנט), מכבי חיפה דורשת 1.5 מיליון יורו תמורת המגן פיטר מסיללה. תג המחיר נקבע מתוך הנחה שהדרום אפריקאי יקבל בקרוב הצעה רשמית מקבוצה באנגליה. בחיפה יידעו את נציגיו של השחקן בפרטים והודיעו כי הוא לא ישוחרר תמורת סכום העברה נמוך יותר.

כזכור, כבר לקראת תום העונה סיפר מסיללה לחבריו בקבוצה כי זאת העונה האחרונה שלו בחיפה. ווסט ברומיץ', טוטנהאם ווסטהאם הן המועמדות לקלוט אותו. "המטרה היא לא למכור שחקנים לחו"ל, אלא להרוויח ממכירת שחקנים", אמר אמש גורם במועדון הירוק. "לא נמכור שחקנים בסיטונות. נפעל רק לפי מה שטוב למועדון". טאלב טוואטחה התבקש להגיע בליווי סוכנו, דדה חדד, למשרדי הקבוצה בימים הקרובים כדי לחתום על חוזה ארוך טווח. אם מסיללה יעזוב, זאת עשויה להיות שנת הפריצה של המגן.

בתוך כך, נפגש הערב שחקן בית"ר ירושלים עידן ורד עם פרקליטו עו"ד עידן מאירי. בפגישה נכח גם אביו, נמרוד ורד. השלושה היו בקשר טלפוני עם ראשי מכבי חיפה וביקשו לתקן סעיף הנוגע לחוזה שאותו שלחה הקבוצה. בסביבתו של השחקן אמרו הערב: "ישנם מספר סעיפים שצריך לתקן וההערכה שזה ייסגר מחר".

דקל קינן לא מוכן לוותר על הפרמיירליג

החלוץ שלומי ארבייטמן עבר אמש (שלישי) בדיקות רפואיות בליווי סוכנו, דודו דהאן. בסביבתו של עומר גולן טוענים כי השחקן יעבור למכבי חיפה רק אם אלישע לוי בונה עליו כשחקן הרכב. בחיפה כבר בדקו עם סוכנו של השחקן אפשרות לשאול אותו בעונה הבאה. גם טוטו תמוז עדיין מועמד. בקרב שחקני מכבי חיפה ישנה טענה כי תמוז ודבאלישווילי לא יוכלו להרכיב התקפה איכותית בגלל סגנון המשחק הדומה שלהם ואילו גולן מגוון יותר בצורת המשחק שלו.

בעונה שעברה עשה אלישע לוי מהלך דומה כשהחזיר את ירו בלו, אבל החליט לשחררו בסופו של דבר. החלוץ תומר חמד, שהפגין יכולת טובה במחנה, רוצה להישאר במצב העניינים הזה (עזיבת ארבייטמן, ניסיון להחתים חלוץ ישראלי) משום שהוא מבין שייאבק על מקומו בהרכב. סנטיהו סולליק הצעיר יישאר אף הוא בסגל.

דקל קינן עדיין מנסה לצאת לאנגליה ובסוף השבוע ימריא הבלם לשיחות עם מספר קבוצות בממלכה. קינן, המיוצג על ידי סוכן השחקנים גלעד קצב, מחזיק בהצעה רצינית מהליגה הראשונה (ליגת המשנה), אך היה מעדיף לשחק בפרמיירליג על מנת להתקדם בצורה משמעותית. ההצעות מבלגיה ורוסיה מחכות במקרה שהשחקן לא ימצא קבוצה בסוף השבוע.

בתוך כך, חיפה נחתה הלילה (בין שלישי לרביעי) בישראל, מלווה בבלם ההונגרי כריסטיאן ורמש. סוכנו של השחקן דרש מאלישע לוי להחזיר לו תשובה עד סוף השבוע. ורמש ייטול חלק בשני אימונים ואז לוי יחליט לגביו. הנטייה כרגע היא לצרף את השחקן.

עדכון ראשון: 09:35

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully