וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר תציע לחיפה: ורד ותמוז תמורת 1.5 מיליון דולר

המועדון לא יכול לעמוד בחוזהו של החלוץ, וינסה להכלילו בעסקת מכירתו של ורד בתקווה שחיסכון שכרו יסייע למצב הכלכלי

בית"ר ירושלים אמנם תצא למחנה האימונים ביום ראשון הקרוב, אך עדיין רחוקה מאוד מפתיחת העונה, לפחות כלכלית. יחד עם הקבוצה יצאו חמישה שחקני "רכש", שטרם חתמו על חוזה בקבוצה, אך במועדון עדיין לא הצליחו להגיע לאיזון שיאפשר לקבוצה לפתוח את העונה גם על בסיס הסגל הנוכחי. בבירה מאמינים כי כבר ביממה הקרובה יימכר עידן ורד למכבי חיפה תמורת כמיליון דולרים, אך מנסים כעת להכליל גם את טוטו תמוז בעסקה, לאחר ששלומי ארבייטמן החליט לעזוב את הירוקים.

בבית"ר תכננו תחילה שהחלוץ יימכר תמורת מעל לחצי מיליון יורו, אך יסתפקו כעת בכל סכום שיתקבל, עקב העובדה שהמועדון כלל לא יכול לעמוד בחוזהו של תמוז, והחיסכון של שכרו יעזור לקבוצה להתקדם אל עבר איזון כלכלי. בבית"ר יציעו לחיפה לרכוש את תמוז יחד עם ורד תמורת כמיליון וחצי דולרים, אך עדיין לא ברור האם החיפאים יסכימו לכך בכלל, ואם כן כמה יהיו מוכנים לשלם עבור החלוץ.

בעיה חמורה יותר מהווים צמד הדרום אמריקאים כריסטיאן אלברז ודריו פרננדז, שלא מוצאים קבוצה. עלות שכרם של השניים לבית"ר יחדיו היא מעל למיליון דולרים, כשבנתיים אף קבוצה ששוחחה עם אחד מהם לא הסכימה לשלם מעבר למחצית השכר שמגיע לו בבית"ר, כך שגם אם יעזבו בית"ר לא תיפטר לחלוטין משכרם אלא תאלץ להשלים את ההפרש. בקצב הנוכחי, אלא אם ימצא משקיע או רוכש למועדון, יאלץ היו"ר איציק קורנפיין להמשיך לחתוך בבשר החי ולשחרר עוד שחקן בכיר או שניים על מנת לפתוח את העונה עם הסגל הנוכחי, ולא יוכל כלל לצרף שחקנים נוספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully