וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאונרדו דוחף את עצמו לברזיל

"פנוי לנבחרת", הכריז מאמן מילאן לשעבר. סקולארי: "עד 2012 אני לא יכול לקבל הצעות". ההתאחדות תחליט בסוף החודש

ברזיל אט-אט מתאוששת מהדחתה ברבע גמר המונדיאל בדרום אפריקה, ולאחר עזיבתו של דונגה את תפקידו, המרוץ למשרת האימון בנבחרת כבר החל. מאמן מילאן לשעבר לאונרדו מכריז שהוא רוצה את התפקיד. "אני פנוי לאמן את הנבחרת", הצהיר.

שמו של לאונרדו עלה כמועמד פוטנציאלי, כאשר הוא הוסיף לעצמו דחיפה במרוץ שיהיה, אי ןספק, מרתק. לאונרדו, כזכור, מונה די במפתיע למילאן בתחילת עונת 2009/10. הוא פתח איתה את השנה בחריקה, אלא שאחר כך הרוסונרי השתפרו והציגו יכולת טובה, כאשר שוב לקראת סוף העונה לא צלחה דרכם. עם סיומה של העונה החליטו שני הצדדים על פרידה.

שם נוסף שעלה בהקשר הסלסאו, אולי הבכיר ביותר, הוא של לואיס פליפה סקולארי. אבל המאמן הברזילאי בן ה-61, שהוביל את הנבחרת לזכייה החמישית שלה במונדיאל 2002, טוען שכרגע הוא אינו יכול להירתם למשימה להצלת הנבחרת כיוון שהוא חתם לא מכבר לשנתיים, עד סוף 2012, בפלמייראס. "זה יהיה נפלא לסיים את הקריירה שלי בנבחרת במונדיאל 2014", אמר ביג פיל, שהוסיף: "אולם לא אוכל לקבל הצעות עד 2012".

גם מאמן קורינתיאנס, מאנו מנזס, הוזכר כמועמד לאימון הנבחרת. מנזס עצמו אמר ש"זה כבוד גדול כבר ששמך עולה בהקשר לנבחרת". התאחדות הכדורגל הברזילאית הודיעה שתכריז על המאמן הבא לקראת סוף החודש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully