וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בולט: "כנראה שאפרוש אחרי ריו 2016"

שיאן העולם ב-100 ו-200 מטר הודיע כי הוא שוקל לפרוש בעוד שש שנים: "רוצה להיות אגדה בספורט, מפחד שאתחיל להשתעמם"

האצן יוסאין בולט הודיע היום (שלישי) כי הוא עשוי לסיים את הקריירה עוצרת הנשימה שלו אחרי אולימפיאדת ריו דה ז'נרו ב-2016. "המטרה שלי היא לקחת חלק בעוד שתי אולימפיאדות", הצהיר בולט, "ככל הנראה אפרוש בברזיל 2016. כנראה שאחרי האולימפיאדה הזו אעצור".

מחזיק מדליות הזהב ושיאי העולם בריצות 100 ו-200 מטר מאולימפיאדת בייג'ינג התייחס לעתידו במהלך פורום בין 400 ספורטאים ואנשי עסקים, בו נאם בפני אודיטוריום מלא. הג'מייקני, שיחגוג יום הולדת 24 באוגוסט הקרוב, חזר שוב על הדיבורים שאולי ינסה גם קפיצה לרוחק או ריצת 400 לפני סיום הקריירה שלו. "כשאתה שובר כל הזמן שיאי העולם, אתה תתחיל להשתעמם בשלב מסוים. אין עוד הרבה דברים שאני יכול להשיג. אני רוצה להיות אגדה בספורט. אחרי אליפות העולם והאולימפיאדה בלונדון, אני כנראה אנסה משהו אחר".

גם מאמנו של בולט, גלן מילס, וגם כמה מעמיתיו בנבחרת הריצה של ג'מייקה ניסו לשכנע אותו לנסות את ריצת ה-400 במשך השנים האחרונות, אך בולט תמיד סירב. בולט אמר שהמטרה המרכזית שלו בשלב זה היא להישאר בלתי מנוצח מכיוון שאין השנה אולימפיאדה או אליפות עולם. כרגע, בולט מחלים מפציעה בגיד האכילס וירוץ 100 מטר בליגת היהלום בלוזאן ולא 200. "הרופא לא רוצה שהוא יסתכן בריצת 200 מטר", מסר המנג'ר של האתלט ריקי סימס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully