וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עפולה: ימומשו בטוחות בשל החובות

הרשות לבקרת תקציבים הודיעה לעיריית עפולה כי היא נדרשת להעביר תוך עשרה ימים סכום של 725 אלף ש"ח לפרעון החובות

הרשות לבקרת תקציבים של איגוד הכדורסל הודיעה היום (שלישי) לעיריית עפולה כי היא מממשת את הבטוחות שהופקדו בידה וכי היא נדרשת להעביר תוך עשרה ימים סכום של 725 אלף ש"ח לטובת פירעון חובות הפועל עפולה לשחקני הקבוצה ומאמניה.

ההודעה של הרשות לבקרת תקציבים מגיעה לאחר שהבקרה סיפקה כמה ארכות להפועל עפולה כדי להסדיר את החובות לשחקניה ומאמניה של הקבוצה ולאחר שהלוואה שהקבוצה הייתה אמורה לקבל בסיוע של עיריית עפולה במהלך העונה האחרונה לא התקבלה עד כה, זאת למרות שעבר כבר למעלה מחודש מאז סיום העונה.

"הבקרה התקציבית מדגישה כי ההתחייבויות של הקבוצה והעירייה לנטילת ההלוואה בגיבוי של העירייה היוו אבני דרך מרכזיות באישור תקציב הקבוצה לעונת 2009/10", הודיעו באיגוד הכדורסל. "מימוש ההתחייבויות הנ"ל אמור היה לסייע לקבוצה לעמוד בכל התחייבויותיה לעונה שהסתיימה. אי נטילת ההלוואה מחייב את בקרת התקציבים לעשות שימוש בבטוחות בנות המימוש שהופקדו בידיה ולכן נדרשת עיריית עפולה בידי הרשות לבקרה תקציבית להעביר ללא דיחוי ובתוך 10 ימים סכום כולל של 725 אלף ש"ח לכיסוי חובותיה של הפועל עפולה".

נציג בקרת התקציבים של איגוד הכדורסל, רו"ח מוטי גולנסקי, אמר בנושא: "בקרת התקציבים נתנה ארכות רבות לקבוצה ולעירייה להסדרת נושא החובות, אולם כאשר התברר כי הנושא מתמהמה ולא יוצא לפועל כמתוכנן ואנו נמצאים כבר עמוק בפגרה לאחר סיום העונה ופיתרון אין, לא נותר לנו ברירה אלא לעשות שימוש בבטוחות שבידינו, שנועדו למקרים מעין אלה. אנו נפעל בהתאם להוראות תקנון ביקורת התקציבים ונוודא כי חובות הקבוצה כלפי השחקנים והמאמנים ייפרעו בהקדם".

בנוסף, גולנסקי מתייחס לחומרת המקרה של עפולה, ואומר: "אנו רואים בחומרה את אי עמידת הקבוצה והעירייה בהתחייבויות שנמסרו לנו ערב פתיחת העונה ובמהלך העונה ואף ייתכן כי בימים הקרובים נעביר את הממצאים שבידנו לידי היועץ המשפטי לאיגוד הכדורסל על מנת שישקול נקיטה כנגד הקבוצה בצעדים משמעתיים נדרשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully