וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורונטו הסכימה להעביר את בוש לקליבלנד

על פי הדיווחים, השחקן בדרך לקאבס, למרות שהוא מעדיף לעבור לשיקגו, ניו ג'רזי או מיאמי, מה שמעכב את העסקה

כל הסימנים מראים שכריס בוש בדרך לקליבלנד. טורונטו ראפטורס, קבוצתו של בוש, הודיעה לקליבלנד שבכוונתה להחתים את השחקן ולהעבירו, למרות שהפרטים המדויקים של המעבר עדיין לא נחשפו.

אחת האפשרויות שעומדות על הפרק היא שטורונטו תקבל תמורת בוש את אנדרסון ורז'או, כשגם ג'יי ג'יי היקסון, דלונטה ווסט ואולי אנתוני פארקר נראים כמועמדים לעבור. גם בחירה בדראפט עשויה להיכלל במסגרת העסקה. בשבועות האחרונים עלו דיווחים שג'יימס מנסה לדחוף את בוש לקליבלנד, וכעת מקורות מספרים שהנסיונות שלו צלחו.

אלא שלפחות בינתיים בוש לא ממש מתלהב מהרעיון לעבור לקליבלנד. בוש מעוניין לשחק עם ג'יימס, אבל הוא מעוניין שזה יקרה בשיקגו, מיאמי או ניו ג'רזי. בכל מקרה, האפשרות שבוש יעבור למיאמי נראית לא סבירה בשל העובדה שאין להיט שחקנים שטורונטו מעוניינת בהם. מעבר לשיקגו, לעומת זאת, כנראה תביא לדרישה של הראפטורס ביואכים נואה וסכום כסף, ואילו מעבר לנטס עשויה להעביר את דרק פייבורס בצירוף סכום כסף.

על פי הדיווחים, הסכמה של בוש למעבר לקבוצה אחרת תזכה אותו בחוזה לשש שנים תמורת 125 מיליון דולר. אם הוא לא יסכים למעבר, הוא יוכל לחתום על חוזה לחמש שנים תמורת 96 מיליון דולר. בכל מקרה, נראה שבוש לא ממש ימהר לוותר על 29 מיליון הדולר, ולכן נראה שהוא יחתום על חוזה ויעבור במסגרת טרייד לקבוצה אחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully