וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרגוסון: "הציפיות הגבוהות השפיעו על רוני"

מנג'ר מנצ'סטר יונייטד מצא הסבר ליכולת של הכוכב שלו במונדיאל, אבל הבטיח: "בעוד ארבע שנים תראו שחקן אחר"

עבור רבים, ווין רוני נחשב לאחת האכזבות הגדולות של מונדיאל 2010. אחרי עונה מדהימה במנצ'סטר יונייטד, אנגליה ציפתה מרוני להוביל את הנבחרת לשלבים המאוחרים של הטורניר, אבל כידוע, אנגליה הודחה כבר בשמינית הגמר ואילו רוני סיים את הטורניר ללא שער. מי שיצא להגנתו של החלוץ, הוא סר אלכס פרגוסון, שמאמין כי רוני יהיה מנוסה יותר ובשל יותר ב-2014.

"הציפיות ממנו היו גבוהות מאוד. היו דיבורים שהוא יהיה שחקן הטורניר. הרבה טענו שהוא יהיה הכוכב שיתבלט מעל כולם - מסי ורונאלדו. רמה כזאת של ציפיות פוגעת. לרוני אין הרבה ניסיון הגביע העולם. בעוד ארבע שנים תראו שחקן אחר", אמר פרגוסון.

הסקוטי טען כי לא הופתע מהיכולת של אנגליה בטורניר וציין כי נותר "מובך" מההופעות הרעות: הציפיות היו גדולות, אבל אסור לשכוח שהם עלו מבית שהסיכויים שלהם לא לעלות היו מיליון לאחד. הדרך שלהם למונדיאל הייתה קלה. אולי היה עדיף להם לשחק לקבל הגרלה קשה יותר במוקדמות. אם אנגליה הייתה משחקת נגד יריבות טובות יותר לפני המונדיאל, היא הייתה מרוויחה את הזכות להיות פייבוריטית".

נבחרת שקיבלה מחמאות מפרגוסון היא גרמניה: "ההיסטוריה שלהם מדהימה. יש להם מנטאליות ואמונה בעצמם לאורך כל הדרך. המנטאליות הגרמנית היא 'אנחנו תמיד בחצי הגמר'. גם העובדה שהם נחו חודש בינואר עזרה. כל שחקני נבחרת אנגליה שיחקו והמנוחה בחורף הייתה חסרה להם".

אבל למרות המחמאות לגרמניה, לפרגוסון יש פייבוריטית אחרת לזכייה: "הולנד אפילו לא התקרבה ליכולת הטובה ביותר שלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully