וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טור: ניצחון להושובד, קאנצ'לרה עם החולצה הצהובה

הרוכב הנורבגי ניצח בקטע השלישי, השוויצרי שב להוליך בדירוג הכללי. פרנק שלק שבר את עצם הבריח בתאונה וסיים את הטור

אחרי שני קטעים עמוסי תאונות שהובילו גם לפרישתו של הרוכב האמריקאי כריסטיאן ונדה ולדה, ששבר שתי צלעות באחת התאונות, התקיים היום (שלישי) הקטע השלישי של הטור דה פראנס, כשהרוכבים עברו 210 קילומטרים בין ואנזה לארנברג-פורט דו הינו ונכנסו למעברי פאבה שגרמו לתאונות רבות בעבר. גם הפעם התאונות היו בלתי נמנעות ואף גבו קורבן מבין הפייבוריטים, אבל היה גם מנצח גדול - תור הושובד הנורבגי, שסיים בזמן של 4:49:38 שעות.

הושובד הקדים בספרינטאל קו הסיום את ג'ריינט תומאס הבריטי ואילו קאדל אוונס האוסטרלי סיים שלישי. המנצח אשתקד, אלברטו קונטאדור הספרדי, סיים 1:13 דקות אחרי הקבוצה המנצחת במקום ה-13, בעוד לאנס ארמסטרונג רק 2:08 דקות אחריהם ובמקום ה-32. פרנק שלק, ששרד את התאונות בקטעים הראשונים, לא יכול היה לאבנים המרוצפות המתקילות, נפל בצורה קשה מאופניו במרחק של 26 קילומטרים מקו הסיום ולא חזר להתחרות. הרוכב הלוקסמבורגי, שסיים חמישי אשתקד, שבר את עצם הבריח באותה נפילה ולמעשה סיים את הטור.

פביאן קאנצ'לרה השוויצרי, המייצג את קבוצת סקסו בנק, סגר פערים לקראת הסיום, הדביק את הדבוקה המוליכה והצליח להשיב אליו את החולצה הצהובה כשחזר אל ראש הדירוג הכללי, שם הוא מקדים ב-23 שניות את תומאס. אוונס (39 ש'), ריידר הייזדל (46 ש') וסילבן שבאנל שהוליך אתמול (1:01 דקות) משלימים את החמישייה הראשונה. קונטאדור רק תשיעי בדירוג ואילו ארמסטרונג 18 בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully