וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע האתגר: מכבי חיפה תוגרל למוקדמות

6.7.2010 / 18:06

הקבוצה מהכרמל תהיה מדורגת בשלב המוקדמות ועשויה לפגוש את מונס של אריק שיבק. נתניה בין 10 הקבוצות בשלב הבתים

מכבי חיפה וברק נתניה קיבלו היום (שלישי) הודעה רשמית מראשי פיב"א על הגרלת היורוצ'אלנג' שתיערך מחרתיים בברצלונה. הקבוצה של אריק אלפסי היא אחת מ-10 הקבוצות היחידות שהעפילו אוטומטית לשלב הבתים של המפעל, שיכלול שמונה בתים של ארבע קבוצות, מהן יעפילו שני ראשי הבית לשלב הבתים השני. מכבי חיפה מנגד, שתיוצג בהגרלה על ידי סגן היו"ר ארנון שירן, תהיה מדורגת בשלב המוקדמות של המפעל, ממנו יעפילו 14 קבוצות לשלב הבתים. 8 הקבוצות הנוספות שיעפילו למפעל יהיו הנושרות משלב המוקדמות של היורוקאפ.

הקבוצה מהכרמל היא כאמור אחת מ-14 המדורגות, ותוכל לפגוש בשלב המוקדמות, שייערך בשיטת בית וחוץ את הקבוצות הבאות: בי סי מינסק (בלארוס), מונס - אותה מאמן אריק שיבק (בלגיה), בוסניה סרייבו (בוסניה), אתנה (קפריסין), ראסינג פאריז (צרפת), שולונקי (הונגריה), ליידן (הולנד), בנפיקה ליסבון (פורטוגל), סטיאווה בוקרשט (רומניה), דומז'לה (סלובניה), ניז'ני נובוגרוד (רוסיה), נורקופינג (שבדיה), לוגאנו (שוויץ), חימיק יוז'ני (אוקראינה).

נתניה כאמור היא אחת מ-10 הקבוצות שהעפילו לשלב הבתים בצורה אוטומטית בצוותא עם: אוסטנד (בלגיה), זאדאר (קרואטיה), טאטרו רוק (אסטוניה), גראבלין (צרפת), בון (גרמניה), ונטספילס (לטביה), לוקומוטיב קובאן (רוסיה), נובו מסטו (סלובניה), טורק טלקום אנקרה (טורקיה).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully