וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאן: "המחויבות שלי לנבחרת היא אבסולוטית"

לורן בלאן הוצג כמאמן צרפת, והוסיף: "היו אתגרים אחרים שיכולתי לקחת, אבל האתגר של אימון הנבחרת הכי משך אותי"

נבחרת צרפת יצאה היום (שלישי) לדרך חדשה, כשהציגה רשמית את לורן בלאן כמאמנה החדש. אחרי מונדיאל שערורייתי, בו התפרקה נבחרת הטריקולור מבחינה חברתית והציגה יכולת מבישה לא פחות על כר הדשא, הצרפתים מקווים שקפטן אלופת העולם לשעבר, בלאן, יוליך אותם לעתיד טוב יותר. לפחות מבחינה אחת בלאן כבר משדר שינוי לעומת קודמו ריימונד דומנק, כשבמסיבת העיתונאים הצהיר כי המשימה הראשונה שלו תהיה החזרת הכבוד העצמי לנבחרת.

"אני גאה להיות כאן כמאמן הנבחרת", אמר, "נבחרת צרפת היא מעל הכל בשבילי, וכך היה לאורך כל הקריירה שלי. כשחקן אני חוויתי בה זמנים קשים ורגעים גדולים. המחויבות שלי לנבחרת היא אבסולוטית. היו אתגרים אחרים שיכולתי לקחת, אבל האתגר של אימון הנבחרת הכי משך אותי, האירועים האחרונים לא הטילו ספק בזה".

"נבחרת צרפת לא שייכת לאף אחד, היא של כולם, שלכם התקשורת וגם שלי", הוסיף בלאן, "אני מבין מה מייצגת נבחרת צרפת, את הזכות והדרישות שתובעת החולצה הזאת". בלאן, שהוביל את בורדו לאליפות צרפת, חתום על חוזה לשנתיים, במהלכן יוביל את צרפת בקמפיין מוקדמות יורו 2012, וידריך אותה בטורניר אם תעפיל אליו. קשר נבחרת צרפת לשעבר אלן בוגוסיאן ימשיך לכהן כעוזר מאמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully