וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתאחדות לפיפ"א: חייבו את חוף השנהב לשחק נגד ישראל

אורי שילה פנה לראש התאחדות הכדורגל העולמית בדרישה לקיים את משחק הידידות. "רואים בחומרה רבה את ניסיונות ההתחמקות של חוף השנהב מקיום המשחק"

מנכ"ל ההתאחדות לכדורגל, אורי שילה, פנה היום (שלישי) למנכ"ל פיפ"א בדרישה לחייב את נבחרת חוף השנהב לקיים את משחק הידידות מול נבחרת ישראל שתוכנן ל-11 באוגוסט 2010, כמתחייב בהסכם בין הצדדים.

כזכור, לפני כשנתיים חתמו שתי ההתאחדויות על הסכם הדדיות לקיום שני משחקי ידידות בין הנבחרות. נבחרת ישראל אירחה את חוף השנהב באצטדיון רמת גן בנובמבר 2008, והיתה אמורה להתארח מולה בצרפת בחודש הבא, אך בתקופה האחרונה מנסה חוף השנהב להתחמק מקיום המשחק בתואנה של קשיים לוגיסטיים.

ההתאחדות לכדורגל נכנסה לעובי הקורה, פנתה ישירות להתאחדות הצרפתית ואף סיכמה עימה על קיום המשחק כמו גם על מקום האירוח, מלונות ומתקני אימון. למרות זאת, המשיכה חוף השנהב בניסיונות ההתחמקות מקיום ההסכם, ולכן פנה היום מנכ"ל ההתאחדות לכדורגל למנכ"ל פיפ"א בדרישה לקיים את המשחק בישראל או בצרפת, כשנבחרת חוף השנהב תישא בעלויות האירוח כמתחייב בהסכם ההדדיות.

במקביל, בודקת ההתאחדות לכדורגל מול מספר נבחרות פנויות בתאריכים הללו, את האפשרות לקיים מולן משחק ידידות בישראל.

"אנו רואים בחומרה רבה את ניסיונות ההתחמקות של חוף השנהב מקיום המשחק", אמר שילה. "לאחר שתיאמנו באופן עצמאי מול ההתאחדות הצרפתית את כל הפרטים הלוגיסטיים, ולאחר שנוכחנו כי חוף השנהב עדיין מנסה להתחמק, פנינו במכתב למנכ"ל פיפ"א על מנת לחייבם לקיים את המשחק כמתחייב בהסכם. במקביל, אנו בודקים את האפשרות למצוא יריבות חלופיות לנבחרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully