וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 6.7

מתכוננים לעונת 2010/11: וואלה! ספורט עושה סדר ומביאה לפניכם את השמועות וההעברות בשוק השחקנים העולמי

העברות

* עונה לאחר שהגיע לברצלונה שב הבלם האוקראיני דמיטרו צ'יגרינסקי על עקבותיו בחזרה לקבוצתו לשעבר שחטאר דונייצק, שתרוויח מהעסקה 10 מיליון יורו. צ'יגרינסקי נמכר לבארסה תמורת 25 מיליון יורו, אבל אחרי עונה רעה באלופת ספרד, ומשלא התאקלם היטב בה יחזור הבלם בן ה-23 לאוקראינה תמורת 15 מיליון יורו בלבד.

* כריסטיאן ויז'אגרה, מגן ריבר פלייט הארגנטינאית, חתם לארבע שנים במטאליסט חרקוב האוקראינית. שני המועדונים ממשיכים לעשות עסקים ביניהים, אחרי שריבר צירפה לשורותיה את וולטר אסבדו וג'ונתן מאידנה מחרקוב.

* קנדי בקירצ'יוגלו, הקשר השבדי ממוצא טורקי שעזב את אייאקס אחרי שלוש שנים, חתם בראסינג סנטאנדר הספרדית.

* חסן קבזה הטורקי, שהשתייך לרובין קאזאן בעונה הקודמת, חתם לשנתיים בשורות מונפלייה מהליגה הצרפתית.

* שחקן נבחרת חוף השנהב עבדול קאדר קייטה השלים את מעברו מגלאטסראיי הטורקית לקבוצת אל סאד הקטארית תמורת 8 מיליון יורו.

* המאמן הבלגי אריק גרטס מונה למאמנה של נבחרת מרוקו.

* סרחיו קנאלס ישחק בריאל מדריד בעונה הקרובה ולא יושאל לראסינג סנטאנדר. זאת על פי הודעה שיצאה על ידי האתר הרשמי של הבלאנקוס.

* פארמה הודיעה כי החתימה את בלם בוקה ג'וניורס גבריאל פאלטה בן ה-24.

שמועות

* אלכס פרגוסון, מנג'ר מנצ'סטר יונייטד, התרשם מאוד מהעונה האחרונה ובעיקר מהמונדיאל והוא שם לו ולקבוצתו למטרה לרכוש לעונה הבאה את קשר נבחרת הולנד ואינטר ווסלי סניידר. השדים האדומים מוכנים להציע עליו סכום של 25 מיליון ליש"ט.

* בהולנד מדווחים כי באיירן מינכן מכינה הצעה על סך 14 מיליון יורו עבור המגן הימני של אייאקס ונבחרת הולנד, גרגורי ואן דר וויל.

* המנהל המקצועי של פאלרמו הבהיר כי אדינסון קבאני יעזוב את הקבוצה לאחר המונדיאל, אך זה ככל הנראה לא יהיה לאינטר או לכל קבוצה אחרת באיטליה. טוטנהאם ומנצ'סטר סיטי הן המועמדות המובילות לזכות בשירותיו.

* קבוצות בטורקיה מחפשות חיזוקים בליגה הצרפתית: גלאטסראיי מעוניינת בקים קלסטרום השבדי של ליון, ואילו טרבזוספור רוצה לצרף את נחלוץ פרננדו קבנאגי מבורדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully