וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפייה: "אני לא נביא, אבל גאנה תהיה גם ב-2014"

הנבחרת שהודחה בדרמטיות ברבע הגמר, התקבלה בחום על ידי התושבים, הקפטן כבר הבטיח שגם במונדיאל הבא הם ישחקו

נבחרת גאנה נחתה אמש (שני) במדינה לאחר הדחתה ברבע גמר המונדיאל. את פניהם של 'הכוכבים השחורים', כך מכונה הנבחרת, קיבלו אלפי אנשים לאחר ההצלחה הכבירה שלהם במונדיאל עם ההגעה לרבע הגמר. מזרקות מים ושטיח אדום נפרש לרגלי השחקנים שירדו מכבש המטוס. השחקנים יצאו מהדלתות הראשיות והתקבלו בחיבוקים, שירה גדולה, צפירת וובוזלות רועשת ותופים על ידי האוהדים.

בקרב האוהדים נשמעה גם מרירות קלה לאור העובדה שגאנה הייתה רחוקה פנדל אחד בלבד מהעפלה היסטורית לחצי גמר, דבר שאף נבחרת אפריקאית לא עשתה לפניה. כזכור, חלוצה של הנבחרת אסמואה ג'יאן קיבל הזדמנות פז להעלות את הנבחרת לחצי הגמר בדקה ה-120 של המשחק נגד אורוגוואי, אבל הפנדל שבעט הלך למשקוף, וכך הלך המשחק לפנדלים, שם הפסידה הנבחרת. עם ההגעה לרבע הגמר השתוותה גאנה לנבחרת קמרון ב-1990 וסנגל ב-2002.

"עשינו את המיטב שלנו עבור גאנה ועבור אפריקה", אמר קפטן הנבחרת סטפן אפייה, "אבל המזל לא עמד לצידנו. אני לא נביא אבל אנחנו נעפיל ונשחק גם לגביע העולם הבא שייערך בברזיל ב-2014".

"השחקנים של הנבחרת שיחקו בצורה מצוינת. הם לא עשו רק את גאנה גאים, אלא את כל יבשת אפריקה", אמר אחד האוהדים, מורה במקצועו, שגם הגיע לקבל את פניהם של הכוכבים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully