וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטודמאייר סגר לחמש שנים בניקס

הסנטר יתאחד עם מאמנו לשעבר ד'אנטוני במועדון מהתפוח הגדול. ישתכר בכ-100 מיליון דולר. "הניקס חוזרים", הצהיר

הקיץ הזה מבטיח להיות כנראה אחד המרתקים בכל הקשור להעברות שחקנים ולהחתמות בליגה הטובה בעולם, והלילה (בין שני לשלישי) קיבלנו את ההעברה הראשונה הגדולה כאשר ניו יורק ניקס החתימה בשורותיה את הפאוור פורוורד/סנטר אמארה סטודמאייר. "הניקס חוזרים", אמר סטודמאייר לכתבים, לאחר הסיכום שהושג עימו. "זה מרגיש נהדר להיות חלק מהארגון היפה הזה. אני מחכה בקוצר רוח לבנות כאן משהו טוב".

סטודמאייר, שעובר לניקס לאחר שמונה שנים בסאנס מאז נבחר בדראפט 2002, סגר לחמש שנים בקבוצה מהתפוח הגדול, וכפי שהדיווחים בניו יורק טיימס גרסו שכרו יעמוד על כ-100 מיליון דולר (אם להיות קטנוניים אז 99.7 מיליון). אמארה יוכל לחתום על החוזה רק בעוד מספר ימים, ב-8 יולי כשאז תהפוך העסקה למנויה ורשמית. בכך יתאחד סטודמאייר עם מאמנו לשעבר בפיניקס, מייק ד'אנטוני.

סטודמאייר, 27, חמש פעמים אולסטאר, השיג ממוצעים של 23.1 נקודות ו-8.9 ריבאונדים בעונה החולפת, כאשר הגיע עם הסאנס עד גמר המערב, שם הודחו על ידי האלופה לוס אנג'לס לייקרס.

החתימה של אמארה בניקס יכולה לקרב אליהם עוד אחד מהכוכבים הגדולים של הליגה, לברון ג'יימס, דווין וויד או אחרים כאשר בקבוצה מהמדיסון סקוור גארדן רוצים לבנות קבוצה שתכפר על כישלונות העבר, תלך עד הסוף ותביא קצת נחת לתושבי העיר הגדולה העמלים יומם וליל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully