וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טור דה פראנס: שבאנל עם החולצה הצהובה

הצרפתי ניצח בקטע השני הגשום ונישל את קאנצ'לרה מהפסגה. ארמסטרונג חמישי בדירוג הכללי, קונטאדור במקום השביעי

הטור דה פראנס העלה הילוך הערב (שני) עם הקטע השני, וכך גם מזג האוויר שהיה גשום לכל אורך 201 הקילומטרים מבריסל לספא. מי שהוליך במרבית שלבי המירוץ וסיים כמנצח הגדול של היום, היה סילבן שבאנל הצרפתי בן ה-31. בזכות הניצחון הגדול הרוויח שבאנל מקבוצת קוויק-סטפ גם את החולצה הצהובה, בה החזיק ביומיים הראשונים השוויצרי פביאן קאנצ'לרה. מקסים בואה הצרפתי סיים שני את הקטע, כשפביאן ווגמן הגרמני הגיע שלישי.

שבאנל תקף כבר אחרי 11 קילומטרים ואליו הצטרפו שבעה רוכבים נוספים. הצרפתי שמר על ההולכה ובסופו של דבר חגג את ניצחונו השני בטור, אחרי שעשה זאת פעם אחת ב-2008. שבאנל מוליך כעת בדירוג הכללי ב-2:57 דקות על פני קאנצ'לרה, כשבמקום השלישי ניצב הגרמני טוני מרטין.

מזג האוויר פגע קשות בפלוטון וכמעט הרס את הסיכויים לאחד הפייבוריטים, אנדי שלק הלוקסמבורגי. מספר תאונות ארעו כ-30 קילומטרים לפני קו הסיום, ובקשה מביניהן היה מעורב האח הצעיר לבית שלק, שנפגע בידו הימנית ובכל זאת המשיך להתחרות.

זוכה השנה שעברה, אלברטו קונטאדור, וכן האלוף שבעה פעמים בעבר, לאנס ארמסטרונג, רדפו אחר הדבוקה המוליכה והצליחו לצמצם פערים לקראת הסיום. ארמסטרונג כרגע מדורג חמישי בדירוג הכללי, במרחק 3:19 דקות משבאנל. קונטאדור במקום השביעי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully