וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיירן מינכן מול וולפסבורג בפתיחת הבונדסליגה

האלופה תארח את הקבוצה של סטיב מקלארן במחזור הראשון. נירנברג ואלמוג כהן מול גלאדבך, שאלקה תתארח בהמבורג

בזמן שנבחרת גרמניה מתכוננת למשחק חצי גמר הגביע העולמי מול ספרד, פרסמה היום (שני) הנהלת הבונדסליגה את לוח המשחקים המלא לעונת 2010/11. מחזור הפתיחה טומן בחובו לא מעט משחקים מסקרנים, כשבמוקד תארח האלופה באיירן מינכן ב-20 באוגוסט את וולפסבורג, האלופה הקודמת, עם המאמן החדש סטיב מקלארן על הקווים.

עוד במחזור הראשון, סגנית האלופה שאלקה, ככל הנראה עם ראול בהתקפה, תצא למשחק חוץ קשה אצל המבורג. לברקוזן, עם הבן החוזר מיכאל באלאק, תתארח במגרשה של דורטמונד החזקה. נירנברג, לשורותיה הצטרף העונה אלמוג כהן, תפגוש במחזור הראשון את בורוסיה מנשנגלאדבך, שם נמצא עדיין גל אלברמן.

העונה בגרמניה תצא לדרך ב-7 באוגוסט, כשהסופר קאפ יחזור אחרי היעדרות בת 14 שנים ויפגיש בין הדאבליסטית באיירן מינכן לסגנית האלופה שאלקה. שתי הקבוצות תתעמתנה בליגה ב-3 בדצמבר (מחזור 15) בגלזנקירשן ושוב ב-26 באפריל (מחזור 32).

עוד משחקים מסקרנים: במחזור השלישי תארח באיירן מינכן את ורדר ברמן ובמחזור הרביעי יתקיימו שני משחקי דרבי, כששאלקה תפגוש את דורטמונד והעולה החדשה סט. פאולי תארח את המבורג. דורטמונד תארח את באיירן במחזור השביעי, בתחילת אוקטובר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully