וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריינה: "גרמניה היא היריבה הכי קשה שיש"

שוער ספרד על היריבה בחצי הגמר. על הפנדל שהדף קסיאס, שהודה כי התייעץ עם ריינה לפניו: "שמח שיכולתי לעזור, לפעמים זה דווקא יכול להפריע"

AP

צילום: רויטרס, עריכת וידאו: עידן גוראל

פפה ריינה היה אחת הדמויות הכי משמעותיות בניצחון של ספרד על פרגוואי ברבע הגמר, על אף שלא שיחק. שוער הנבחרת איקר קסיאס סיפר מיד עם שריקת הסיום כי ריינה היה זה שאמר לו לאיזו פינה לזנק כדי להציל את הפנדל של פרגוואי, אותו בעט אוסקר קרדוסו. כזכור, ריינה ספג שני שערים מקרדוסו של בנפיקה ברבע גמר הליגה האירופית.

"הגעתי כדי לנסות לשמור על אווירה טובה בחדר ההלבשה", אמר שוער ליברפול, "לפני המשחק ניתחנו את היריבה ואני ששיחקתי לפני כמה חודשים מול בנפיקה, ניסיתי לתרום מהניסיון שלי. לפעמים אי אפשר לדעת אם ההשערות שלך מוסיפות לשוער או מפריעות בכלל, אבל אני שמח שבסוף זה הלך טוב".

ריינה התייחס לרגשות שלו רגע לפני חצי הגמר מול גרמניה: "כשאתה מסתכל על חצי הגמר אתה יודע שאתה רק שני משחקים מלהגשים את החלום שיש לכל ילד בעולם. זו אחריות חשובה וזה יהיה ממש לא קל, אבל התחלנו את הקמפיין בו היינו צריכים לנצח 17 משחקים ונותרו רק שניים כדי להשלים את המשימה".

ריינה הגן גם על חברו מליברפול פרננדו טורס, שרחוק מלהרשים עד כה במונדיאל ועדיין לא מצא את הרשת. "הוא מאוד בוגר", אמר ריינה, "הוא מבין מה זה כדורגל ומכיר את התקשורת טוב, אז הוא יכול להיות רגוע. הוא סומך קודם כל על המאמן ואחרי זה על חבריו בנבחרת וכמובן על עצמו. ביורו הוא היה מצוין וכבש בגמר, אני מאמין שהפעם הוא יחזור על כך".

השוער שיבח גם המאמן ויסנטה דל בוסקה: "הוא אדם נפלא, שלא נותן לכלום להשפיע עליו והעבודה שלו תמיד נשארת בצל. הוא אדם מאוד רציני ויודע להכין את הקבוצה בצורה פנומנלית. זה לא קל, תמיד יש בעיות במהלך חודש וחצי כל כך מרוכזים והוא מצליח לנהל את הנבחרת היטב".

השוער מאמין שהמשחק מול גרמניה יהיה קשה במיוחד: "הם (גרמניה) כנראה הנבחרת השלמה ביותר במונדיאל, שהשתפרה מאוד מאז יורו 2008 ומציגה הרבה פנים חדשות ורעננות. זה הולך להיות משחק קשה מפני שהם היריבה הכי חזקה שיש עכשיו, אבל אנחנו מאמינים בעצמנו". ריינה התייחס גם להבדלים בין שתי הנבחרות: "אולי אנחנו מניעים יותר את הכדור והם יותר ישירים, אבל אני לא חושב שאנחנו מאוד שונים. אנחנו חייבים לוודא שהם לא יובילו מפני שהם נבחרת מאוד קשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully