וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה מאז 2003: פדרר במקום השלישי בעולם

ההדחה ברבע גמר ווימבלדון עלתה לשוויצרי במקום השני, אליו עלה דג'וקוביץ'. סלע צנח ל-95, פאר ירדה ל-16. ונוס רביעית

דודי סלע שילם ביוקר על ההדחה מווימבלדון כבר בסיבוב הראשון השנה על ידי מיכאיל יוז'ני, לאחר שהגיע לשמינית הגמר אשתקד. הישראלי הבכיר , כצפוי, ירד לא פחות מ-30 מקומות בדירוג העולמי עד למקום ה-95. שחר פאר רשמה ירידה הרבה יותר סולידית כשהדרדרה מקום אחד עד ל-16 בעולם. הראל לוי ירד מקום אחד ל-138, נועם אוקון ירד שישה מקומות ל-269.

בצמרת העולמית נרשם שינוי אחד נדיר כשרוג'ר פדרר, שכזכור הודח ברבע גמר ווימבלדון, ירד למקום השלישי בעולם, בו לא היה מאז שנת 2003. עוד בצמרת העולמית נרשם השינוי המרשים ביותר בצמרת כשתומאס ברדיך הצ'כי, שהגיע לגמר ווימבלדון, טיפס חמישה מקומות והוא שמיני בעולם. רובין סודרלינג עלה למקום החמישי על חשבונו של ניקולאי דוידנקו, אנדי רודיק ירד שני מקומות והוא תשיעי.

בצמרת הנשים רשמה הפינליסטית של ווימבלדון ורה זבונרבה את הקפיצה המרשימה ביותר של 12 מקומות והיא תשיעית בעולם. ונוס וויליאמס, שהודחה ברבע גמר ווימבלדון צנחה מהמקום השני לרביעי, ינקוביץ' עלתה לשני על חשבונה ו-ווזניאקי שלישית. ז'סטין הנין עלתה מהמקום ה-16 למקום ה-13.

* בתוך כך, הודיע תומאס ברדיך כי לא ישתתף ברבע גמר גביע הדייויס, שייערך בסוף השבוע הקרוב, בו תפגוש צ'כיה את צ'ילה בשל פציעה בשרירי הבטן. "אם יש לי בעיה אלה שרירי הבטן", אמר ברדיך, "הרוח שהייתה במשחק הגמר השפיעה עליהם. יש כל כך הרבה משחקים, אבל לי יש רק גוף אחד. אף אחד הוא לא מכונה שיכולה להתמודד עם כל דבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully