וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יקיר שינה קרוב לסיכום בהפועל ר"ג, דיאמנט סגר

הבלם ממתין למכבי ת"א, שתשאילו, החלוץ יהפוך לרכש הראשון. דורה: "הרכבת הסגל משימה קשה, אך מאתגרת"

מאמנה החדש של הפועל רמת גן, שלומי דורה, ממשיך במאמצים לבנות סגל חדש כמעט לחלוטין לקבוצה שהצליחה להישאר בליגת העל רק אחרי ניצחון במשחקי המבחן נגד הפועל כפר סבא. דורה, שמודע לקשיים בבניית הקבוצה, אמר היום (שינ) לוואלה! ספורט: "זה לא פשוט, אבל מצד שני זה אתגר גדול מאוד. אני מאמין שיהיה בסדר ושנעמיד קבוצה ראויה, כמובן במסגרת האפשרויות הכלכליות של המועדון".

מי שקרוב לסיכום ברמת גן הוא הבלם יקיר שינה, שצפוי להגיע לעונת השאלה ממכבי תל אביב לה שייך כרטיסו. שינה עצמו סגר כמעט סופית את הפרטים הכספיים לעונה הקרובה וכעת ממתינים ברמת גן שראשי מכבי ישובו ממחנה האימון בחו"ל בכדי לסגור סופית את ההשאלה. החלוץ לירון דיאמנט, ששיחק בעונה שעברה בהכח עמידר רמת גן ובמכבי פתח תקוה, סגר וישחק בקבוצה, למרות שהתאמן בימים האחרונים במדי בני יהודה. דיאמנט נפגש היום עם המאמן דורה ועם היו"ר, שחר בן עמי ולמרות שהחוזה עדיין לא נחתם רשמית, הצדדים סגרו בלחיצת יד.

מסגל הקבוצה בעונה שעברה צפויים להישאר השוער איתי ארקין, הקפטן תמיר בן עמי וככל הנראה גם הבלם אלי לוי והקשר עומר בוקסנבוים, שאגב מחלים מקרע ברצועה הצולבת בברכו ואמור להתחיל באימוני ריצה יחד עם הקבוצה לכשתתחיל להתאמן. ברמת גן מעריכים כי בוקסנבוים צפוי להיות כשיר לאימונים מלאים לקראת חודש ספטמבר, מה שאומר שהוא צפוי להחמיץ את משחקי גביע הטוטו ומספר מחזורים בפתיחת ליגת העל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully